~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 november 2007

Av Cina - 17 november 2007 19:59

Denna film är lite läskig men allt går vägen!

Men vart tar tog allt vägen som jag skrev här....*morrar*

Jag hade skrivit att detta var läskigt och att denna kattägare inte skulle ha några djur överhuvudtaget. Detta gör mig riktigt förbannad.....grrrrrrr

Av Cina - 17 november 2007 10:20

Vaknade till en grå morgon idag. Men man kan ju hoppas att det blir solsken under dagen. har sovit riktigt skapligt i natt känns skönt. Det kanske håller på att vända så man kan sova gott om nätterna, håller tummarna för det. Funderat på om jag ska skaffa mig en MP3 spelare och så skaffa talböcker, så kan man ju ligga o lyssna tills man somnar tror att det skulle vara en bra ide eller vad tror ni ? Ja brukar ju läsa innan jag somnar men man kanske blir trött av att lyssna på en som läser för en. Jag har aldrig provat det. Någon som har erfarenhet av just det????  Får kanske ta o önska mig en MP3 av tomten....=)) För visst finns väl tomten??? =))

Nu kom jag in på tomtar, snart dags att plocka fram dom, jag samlar på tomtar så jag har en hel del. Kommer att visa er när alla har kommit fram ur sina gömmor. Skall nog ta fram dom nästa helg o börja ställa upp dom, jag jag vet att det är en vecka för tidigt, men jag brukar tjuvstarta för jag tycker att det är så kort tid som man har dom framme.

Nu när jag tittar ut så ser jag att solen försöker tränga sig igenom och att himlen börjar bli blå. Kanske blir en fin dag trotts allt.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards