~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 november 2007

Av Cina - 25 november 2007 16:14

Jaha mina bloggvänner får jag bjuda på en lussebulle och en bit nougatkaka....

Av Cina - 25 november 2007 12:12

Idag blir det en bakdag. Ska baka saffransbullar och en nougat kaka. Sedan får det bli lite annat i veckan kanske. Vi får se vad jag har lust med. Idag har vi grått och trist väder, men det skulle komma snö på em sa de på radion. Igår kväll fick vi flera cm med snö men när det är regn i luften så får det ju inte ligga kvar. Visst det är vitt på backen. Fast det försvinner ju om det inte blir minus grader.

Dags för att ta reda på degen, så jag återkommer när det är klart o kanske så blir det ett foto oxå manvet aldrig. Ha en fin söndag alla bloggläsare.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards