~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 november 2007

Av Cina - 24 november 2007 13:47

Ja idag skiner solen och det är - 4 grader kallt och det är lite vitt på backen. Jag passade på att tvätta av mina fönster invändigt, tog ju fönstren när vi fick luckorna o tapetserat. Så passade jag på att sätta upp mina julgardiner och det vart så fint tycker jag. Bild nedan. Så nu ska jag bara köpa några blommor som lyser upp lite i fönstret för min kaktus har nu blommat klart för denna gång. Kan inte fatta att det snart är jul, vart tog sommaren vägen tycker inte vi har haft någon. Usch känns långt till våren. Men men det går det här oxå jag ska inte klaga blir inte bättre för det....

Jul

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards