~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Sista rapporten för idag!

Av Cina - 29 januari 2008 19:20

Sari mår bara bra, läkaren hade sagt att hon mådde oförskämt bra så hon skulle nog få åka hem imorgon. Hon har just nu fått i sig 850 vätska. Innan natten så har hon nog fått i sig 1 liter som hon ska ha. Hon har bara lite träningsvärk i kroppen. Sedan är hon lite gasig i magen men herre gud klart man bli det. Bara att släppa ut den....hahahaha. Hennes blodtryck var nere i 130/60 idag. Fattar n i hur fort detta går.....är så hima glad att det gått ner så pass bra. Alla blodprover är oxå bra. Hon börjar redan tycka att det är tråkigt att ligga där, då är man pigg eller hur!!!????  Men hon fattar inte riktigt ännu vad hon har gjort lite svårt att ta till sig att hon ska bli smal. Det är ju som att bli på nytt född detta. Hennes nya liv har nu börjat. HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT tycker vi alla i hennes omgivning. Så vi får väl se om vi får hämta hem henne imorgon. Ja detta är allt för idag om detta. Skriver kanske lite senare igen......

 
 
karin

karin

29 januari 2008 19:52

Jättekul att hon mår bra, det är ju en riktig "krutgumma". Ska bli så kul att åka bort o ricktigt få rå om henne, heller hur.
Kram

http://skogsfrun

 
Linda

Linda

29 januari 2008 20:14

Vad skönt att det gått bra, vi får hoppas att hon får åka hem snart.

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

29 januari 2008 20:35

Underbart för Sari och alla nära och kära. Ett stort steg har hon tagit och viljan saknas inte så det är och går bra som attans för den tösen!
En ros från mig !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grannen

29 januari 2008 22:38

skönt att allt gick bra
hälsa
grannen

 
Inger

Inger

29 januari 2008 22:41

Vad härligt att det har gått så bra..
Vad jag förstår så är det en stor operation.. Hon verkar ju vara, som du beskriver en riktig lärka..
Ha det gott!
Kram

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Marianne

Marianne

30 januari 2008 17:07

Jag kan bara instämma till fullo med alla tidigare kommentarer.
kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards