~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

KBT idag

Av Cina - 19 januari 2009 22:01

Ja idag var det då dags igen för min KBT jobbigt som vanligt man är tom i huvet efteråt. Skulle vara där kl 11:00 och 12:10 var jag klar så då åkte vi ut till Hälla för jag skulle köpa en ny klösmöbel till mina kissemissar men när vi kom dit så hade dom den inte hemme men den skulle komma imorgon så vi får åka ut o hämta den då istället. Sedan in på Europris och köpte garn och efter det till min son för att hämta lite räkor som jag köpt áv honom. Och sedan var det Maxi som gällde o fytusan va trött o irriterad jag var när vi skulle handla. Var inte så mycket folk men jag upplevde att hela affären var full med folk. Usch vi var inte hemma förrän vid 14:00. Men då var jag snurrig i hela huvet. Det blir för mycket när jag har vart på KBT för man är ju som sagt tom i huvet efter det.

När vi kom hem så plockade Håkan in allt vi hade handlat. Jag kokade kaffe för jag var jätte sugen på kaffe då. Ringde sedan mamma och vi surrade lite om allt o inget. Lagade mat det blev hemlagat mos och ugnsstekt falukorv med fyllning. Sedan så tog jag kväller. Tycker att jag var förtjänt av det. Det är en dag imorgon oxå.


Har jätte svårt att komma in på vissa av era bloggar så fattas det en kommentar hos er så är det för att jag inte kommer in till er. Men jag försöker imorgon igen.


Det har kommit snö idag...=((


Sov gott alla mina bloggvänner.

 
 
caritha

caritha

19 januari 2009 23:10

Ja jag tyckte oxå det var jobbigt idag på maxi ont överallt,men vi heja iallafall på varandra,ha det bra kram/caritha

http://caritha

 
Malin

Malin

20 januari 2009 00:55

Kikar in för att säga godnatt:)
Kram

http://sugarpiie

 
lillis

lillis

20 januari 2009 08:52

Du kanske ska varva ner när du varit på KBT
och bara vara några timmar efter
Hoppas att din dag blir bra
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

20 januari 2009 18:24

Låter som en häktisk dag. Kanske på gott och ont :) Mmm, räkor.Det är livet det. Jag åt massor på båten och njöt som bara den :)
Hoppas ni får det trevligt på resan.
När var det nu ni skulle åka?
Kram

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Marketta

Marketta

20 januari 2009 18:37

Det är väl alltid jobbigt att gå ut och handla i Västerås. Tycker det är folk överallt.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

20 januari 2009 22:23

Jag hoppas du har återfått din energi idag.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards