~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Ont i magen...............

Av Cina - 7 februari 2009 16:41

Usch så ont jag har haft/har i magen, det känns som tarmarna hänger ut därbak. Gör ont i baken även när jag sitter...=((  Har sprungit på toan i 2 dagar nu. Men bara 1 gång idag. Fattar inte vad det är för fel, kanske magsjukan men jag mår inte illa. Utan bara ont i magen. Ja ja det går väl över det finns de som har det värre än jag.


Var iallfall ut på Hälla idag på fm och handlade lite och då passade jag på att köpa mig en tunika. Det är flanell i den såååå mjuk och skönt. Jag tycker det vart snygg och den passar ju bra till jeans. Så här ser den ut.

Billig var den oxå 149:- det passar min budget...=))

Funderar lite på om jag skall ta o skicka efter lite ur Cellbes katalogen men jag får se hur det blir med den saken. Gillar ju inte att gå i affärer och då är det bättre att skicka efter. Och det jag brukar skicka efter just därifrån passar perfekt, ett enkelt sätt att handla på för mig.


Jag har nu gjort dillkött men jag hoppar över det och tar en kopp te i stället för att skona magen. Håkan och grannen Lena får äta det. Lena får ju mat varje dag av mig så hon blir nog glad idag när det är dillkött.

Hon köper ju bara sina frysna färdiga lådor.

Hon är ju inte så frisk så hon orkar stå vid spisen. Hon har ju haft hjärnblödning och har sviter efter detta. Och jag är glad att jag kan hjälpa henne med lite mat. Ja sånn är jag.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin lördag.


 
 
Inger

Inger

7 februari 2009 16:56

Inte kul att ha ont i magen...jag har oxå det ofta,...fyy,,
Fin tunika du köpt, passar till jeans som du sa..lät gott med dillkött...Vad snäll du är som servar tjejen som hade haft stroke...
Ett gott hjärta hör jag...Menglöm inte att ta hand om din lilla magge...kramen

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Ingen bild

cattha

7 februari 2009 17:30

jättefin tunika du köpt flanell är superskönt ju
ps nu har vi packat så vi är helt slut ps nu ja med sjuk hua drygt

 
Marketta

Marketta

7 februari 2009 18:53

Usch, vad tråkigt med magen, hoppas det går över snart.

En sån där tunika skulle jag också vilja ha, den var ju kanonsnygg.

Har en utmaning åt dig hos mig, gör när du orkar och om du vill.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

7 februari 2009 19:31

Hoppas att ditt magbesvär går över snart så du blir bättre. Snygg tunika du har köpt
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

7 februari 2009 19:59

Inte bra med din mage men det går nog snart över, skit jobbigt när det pågår.
Den tunikan skulle jag också vilja ha, älskar dessa modeller, man är ju inte trådsmal längre :(
Nu skall jag sätta på TV'n och titta på Melodifestivalen. Mys i soffan och ha en fin kväll !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

7 februari 2009 20:54

Hej vännen
Du har ngt att hämta i min blogg.
Nu ska jag gå igenom din blogg.
Har inte suttit vid datorn på några dagar nu
kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Monica

Monica

7 februari 2009 21:43

Hoppas din mage är bättre i morgon....

Snygg tunika och fin färg också...inte bara lila... ...hahaha.

http://violett.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

7 februari 2009 21:56

Fin tunika och passar jättebra med jeans.Hoppas du mår bättre nu!
Trevlig kväll

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Marianne

Marianne

7 februari 2009 22:35

Usch så tråkigt att du inte mår bra. Jag hoppas du ska krya på dig snabbt. Snygg tunika, den passar perfekt till jeans.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
AnnelieH

AnnelieH

8 februari 2009 09:25

Jag hade verkligen köpt den där tunikan om jag var du! Vilken härlig vän du är...hoppas magen känns bättre idag, kram!

http://www.metrobloggen.se/annelieh

 
Anki Enbom

Anki Enbom

8 februari 2009 10:07

Jättesnygg tunika. Hoppas du blir kry i magen snart.
Kramiz

http://www.ankiskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards