~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Fy tusan för fötter............

Av Cina - 22 mars 2009 13:57

Idag var vi hem till Köping med en massa jord och träbark till mammas och pappas rabatter och då passade jag på och gå in på skinngubben för att kolla om de hade några skor som jag skulle kunna ha. Jag har ju sååååååådanan problem med mina fötter och mina tår har nageltrång. Plus att jag har fått nagelsvamp när jag går i för varma stövlar o tofflor inne. När man har KALLE ANKA fötter är det svårt att hitta en skor som passar. Jag älskar skor och skulle ha massor om jag hade normala fötter. Men som sagt breda och små. Men jag hittade sandaler som jag nu skall börja använda för nu åker stövlarna av. Och eftersom jag hatar strumpor så blir det utan stumpor. Men nu är det vår och jag bryr mig inte om vad andra tycker ochtänker. Fryser ju aldrig om fötterna, har aldrig strumpor på mig inte ens i stövlarna. Ja o sandalerna måste det vara kardborreband i så jag kan spänna ut så jag får i fötterna och idag hittade jag ett par men det är väl "tantskor" men man är ju tant så det spelar ingen roll huvudsaken att de är sköna och att de inte klämmer någonstans. Här kommer bild på dessa skor. Var inte dyra heller tycker jag utan till ett rimligt pris på 299:-

Från sidan inte så dumma ändå!!!


Uppefrån, ja dessa duger till mig.


Önskar alla bloggvänner och läsare en fortsatt trevlig söndag!

 
 
lies and fantasies

lies and fantasies

22 mars 2009 14:33

Hej, jag har ett erbjudande till dig som du inte får missa!
Bli medlem på GratisMode.se idag så länkar jag till din dig plus att jag skriver ett inlägg om din blogg! Skicka en kommentar till mig med det användarnamn du väljer på GratisMode så är allt fixat!

Bli medlem via denna länken: http://www.gratismode.se/?c=4678
På gratismode kan du samla påoäng helt gratis för att få presentkort från över 60 olika butiker! Enklet och GRATIS! Vad kan va bättre såhär precis innan studiebidrag / lön???
Ha en underbar söndag, och hör av dig med användarnamnet så fort du blivit medlem!

http://www.metrobloggen.se/liesandfantasies

 
Monica

Monica

22 mars 2009 14:58

Riktigt snygga skor du köpte dej, ser sköna ut.

Ingen sol här idag!

http://violett.bloggagratis.se

 
agge

agge

22 mars 2009 15:06

Så bra att du hittade dig ett par bekväma skor då, Cina. men det är ju snö på ingång igen så ställ inte undan stövlarna ännu du....

kram på dig

http://agges.bloggagratis.se

 
Nattskatan/Corina

Nattskatan/Corina

22 mars 2009 15:54

Snygga skor och billiga ! De jag hittade till mina Kalleankafötter kostade 750 kr ! Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
Marketta

Marketta

22 mars 2009 16:49

Dom där skorna skulle jag helt klart kunna tänka mig och ha. Jag har stora problem numera att hitta skor, tror det var dom där skyddskorna som man klampade i som gjorde det, för före det så hade jag inte såhär stora problem med det.

Jag hatar också strumpor, går helst barfota. Jag skulle vilja ha ett par fordrade allväderstövlar, hade förut men det gick hål i dom. Bara dra på dom utan strumpor *S*.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

22 mars 2009 16:54

Snygga sandaler du har köpt
Ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

22 mars 2009 19:00

Snygga sandaler och de ser väldigt sköna ut!

http://millis.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

22 mars 2009 20:15

De skoene så gode ut,viktig med gode sko når man plages med føtterne.Men Kalle Anka føtter-hehe..nå har jeg hørt det og;))
Ha en fin kveld min venn.
KRAM.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Ingen bild

Åsa "Barbamamma"

23 mars 2009 07:03

Åh, vad fina!! Jag har också "Kalle Anka-fötter". Dom ser riktigt sköna ut också!! Kram

 
Ingen bild

cattha

23 mars 2009 08:56

håller med,ser underbart sköna ut.
ha de bra
cattha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards