~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Lite uppdatering om mamma.

Av Cina - 27 maj 2009 08:33

UPPDATERING OM MAMMA

Ja ringde igår vid 17 tiden och fick så prata med mamma och hon mår bra och inte hade hon något ont heller.Hon hade sovit gott sa hon. Hon verkade pigg men trött.



RINGDE NU PÅ MORGONEN

Och då satt hon och åt frukost.

Hon hade haft det jobbigt inatt för hon vart störd av de andra som låg på NIMA och det är klart det är ju en intensiv avdelning mycket spring o massa apparater som piper o tjuter.

Men det blir nog bra, hon blir ju flyttad till avd 85E idag efter ronden. Brosan och jag åker nog upp en liten sväng idag på em och ser hur det är med henne.

 
 
lillis

lillis

27 maj 2009 08:40

Vad skönt att allt gått bra med din mamma och hon är piggare
Ha det gott min vän
Kramen

http://danslillis

 
Christel

Christel

27 maj 2009 08:40

Ja det är nog inte helt lätt att få en god nattsömn på ett sådant ställe, men blir hon nu förflyttad så kan hon väl säkert ta sig en liten lur extra där.
Kramen
Christel

http://tantans

 
Ruth

Ruth

27 maj 2009 09:01

Har dom då inga öronproppar när nattsömnen blir stört, bör väl finnas på sjukhusen tycker man. Skönt att mamma skall flytta i dag och att allt har gått bra.
Kramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

cattha

27 maj 2009 10:19

härligt att höra att hon mår bra iallafall.
blås ej bort idag,storm ute hua
ha de bra cattha

 
Calma

Calma

27 maj 2009 10:39

Hej vännen,
Jaha ja,då blev det inga "andra bullar" från dej då,hihi,
Ska strax iväg o handla till oss o svärfar,så då blir det jäst o diverse,
Det var skönt med ett dyk i bingen igen,känner mej lite piggare ändock,
På gräset är det ett täcke av blommorna från träden,hujeda mej vad det viner i knutarna,
Jag har skrivit im glädjen över din mammas lyckade op tidigare,men säjer igen att det gläder mej,
en dag i taget,
Carpediem!!!,

ha det så bra det går,
vi möts igen,
Kramen,den stora kommer från Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

27 maj 2009 12:28

Så härligt att läsa att din mamma mår bättre!!
Trevlig dag

http://yvonne.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

27 maj 2009 12:48

Vad gott att din mamma mår bättre

http://prilyckans

 
Monica

Monica

27 maj 2009 20:12

Vad skönt att höra att din mamma mår så pass bra efter ingreppet...

Blåser som sjutton här och har så gjort sen inatt!

Kram

http://violett.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards