~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Känner mig LÅG idag....=((

Av Cina - 16 februari 2010 16:18

Usch idag är jag väldigt LÅG.

Känner en djup ångest o vart den kommer ifrån det vet jag inte.

Finns inget att ta den på.

Vissa dagar känner jag verkligen saknaden efter VÅRAN MAMMA.

Och den saknaden får man väl leva med kan jag tro.

Skulle ibland vara skönt att ta telfon o ringa henne

och berätta saker o ting.

Men det finns ingen telefon i himmlen.

Eller det kanske finns vad vet jag......om det finns så vill jag ha nummret dit.


  


DU FATTAS OSS MAMMA!









Har inte hänt något av värde idag.

Önskar alla en fortsatt fin tisdag em/kväll


 
 
Ingen bild

Sandra

16 februari 2010 16:57

Att mista någon nära är fruktansvärt. Saknaden kan vara lättare vissa dagar,andra dagar är den outhärdlig. Skickar en stor kram till dig

 
Yvonne R

Yvonne R

16 februari 2010 18:29

Jag saknar min pappa så mycket, han gick bort för snart två år sedan. Han är alltid med mig.
Vissa dagar kan man känna sig låg utan att ha någon anledning men du skall se imorgon är en ny dag och då är det säkert bättre.
Många goa kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

16 februari 2010 18:45

Du ska se att i morgon så känns det nog bättre igen.Saknaden efter någon som gått bort finns alltid med
Ha en bra kväll
Bamsekram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

16 februari 2010 20:18

Jag förstår att du saknar din älskade lilla mamma......min pappa gick bort i mars 1989, men jag saknar honom varje dag.

Tänker på dej min vän......hoppas att du känner dej piggare i morgon!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

16 februari 2010 20:40

Saknade efter de närstående som lämnat oss finns nog alltid kvar, ibland mycket ibland bara som en aning. Hoppas du känner dig bättre i morgon!

http://farna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

tulta

16 februari 2010 21:23

En kram till dej från mej! Saknanden kommer stundom alltid att finnas.Mamma dog för 33 år sen och pappa för 25 år sedan och ändå ... ja du vet.

 
Malin

Malin

16 februari 2010 21:27

En stor bamse kram till dig. Jätte fin bild!

http://mallan-88.blogspot.com

 
Kram Ruth

Kram Ruth

16 februari 2010 21:45

Tommheten efter en kär person bär man med sig under lång tid. Minns dom trevliga o roliga stunderna när du känner dig låg, och fokusera bort det trista.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
caritha

caritha

17 februari 2010 08:27

Sänder styrkekramar till dig jag förstår hur du känner är lika för mig.Känner saknaden efter alla nu när man är själv kramar /caritha.

http://caritha-

 
Tina

Tina

17 februari 2010 09:17

Hej vännen!!
Va fin bild av din kära mamma!!!!
Jag är oxå väldigt LÅG.. igår va en skit dag & känner av den även idag =(
Hoppas du får en bättre dag idag än igår!!
Varm kram Tina

http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

 
agge

agge

17 februari 2010 10:00

Kram på dig Cina. Jag vet hur det känns....denna saknad efter någon som har betytt mycket för en....

kramar

http://jacastas.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

17 februari 2010 22:04

Saknaden efter någon som stått en nära känns ibland outhärdlig. Och man bär med sig minnerna under resten av sitt liv. Jag brukar ta fram fotoalbum och sitta och titta på kort då jag känner mig låg. Och för mig hjälper det att se alla fina och ibland lite tokroliga kort man har kvar som minne.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards