~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 3 december 2010

Lilla Sanna på kryssning........

Av Cina - 3 december 2010 09:26

Ja som vi förstår så var ju detta en upplevelse för Sanna.

Och hon var så duktig åt mat jätte bra och var verkligen duktig.

Hon var uppe till 22:30 då gick vi till hytten o sov.

Hon charmade alla som fanns runt oss.

Per Nyberg (kryssningsvärden) ja han dansade med henne.

Musik det gillade hon verkligen.

Ja det var ju liksom hennes resa.

Och hon sov till halv åtta då var det nästan dags för frukost.

Vi åt frukost sedan var det ju bollhavet som hägrade.

Bilderna får tala för sig själva.

Och klicka på bilden så blir den större.

Då kör vi hoppas ni inte lessnar efter 4 foton...=))

 

Väntar på bussen i Västerås.


   

Sitter i fönstret i hytten och poserar.


   

Ja tänk så söööööööööt man kan vara.

Vad skall det bli av detta...=))


     

Väntar på maten o då dricker man bubbelvatten


   

Så fick man då lite frittar o 2 hamburgare


         

Här är det fullt ös i bollhavet.

Ja vi fick in Sari där oxå.


       

Ja så vart det dans i nöjescafet och då vart det dans

med Sari och Per.

Klappa händerna var man ju tvungen att göra oxå.

Per o Sanna sitter o pustar ut.


 

Sedan vart det gonatt.....


Dagen efter.........


       

Då vart det lite glass efter frukosten.

Och sedan boll havet i väntan på lunchbuffén.


Ja det var lite foton från våran resa.

Hoppas du orkade titta på alla.

Som ni förstår så finns det flera men vill inte tråka ut er

med flera foton utan det får räcka så här.


**************************************


Det snör just nu här hos mig och det är -7 grader.

Idag skall jag börja med mina corticon tabletter.

Så får vi se vad som händer.

Det var allt från mig för idag.

Önskar alla en fin fredag.  


 
 
Airi

Airi

3 december 2010 09:53

Man tröttnar aldrig att titta på bilder.

http://www.airislya.se

 
lillis

lillis

3 december 2010 11:39

Oj så många fina bilder du tagit på er resa, så söt och fin Sanna, förstår att don uppskattade resan och tyckte att det var kul
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

3 december 2010 14:14

Så söt hon är lilla Sanna. Förstår att detta var ett riktigt äventyr för henne.
Lycka till med corticonet, hoppas att det hjälper

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Malin

Malin

3 december 2010 14:25

Självklart orkade jag titta på alla bilder,och gud vilket charmtroll Sanna är :) vem kan låta bli att charmas av henne?=) Jätte fin i klänningen blev hon också,men sägs ju att allt klär en skönhet :)

Önskar dig en fin fredag och hoppas tabletterna kommer att vara bra!
Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

3 december 2010 16:22

Jag förstår att hon charmade hela båten...Ja detta var första resan men väl inte den sista,eller?Ha en skön helg ochvila dej nu.Hoppas att det kommer att funka med tabletterna/kram

 
Marketta

Marketta

3 december 2010 19:57

Hon ser verkligen ut att njuta av allt :-).

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

3 december 2010 20:01

Vilken mysig resa ni haft och vilket litet charmtroll Sanna är.

Ha en bra fredagkväll!
Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
annemon

annemon

3 december 2010 20:20

Ser ut att ha varit en trevlig resa.
Här snöar det också nu, ha en trevlig helg.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Anki Paulsson

Anki Paulsson

3 december 2010 21:23

Härliga bilder.Det riktigt lyser om Sanna.
Och det ska det ju göra oxå:)
Önslar dig en mysig fredag
kram

http://www.hampusmamma.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

3 december 2010 23:52

Fina bilder.
Hon ser ut att ha gillat resan.
hHa en trevlig helg
kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
caritha-

caritha-

4 december 2010 08:15

ÅÅ så fina bilder alltid roligt att se din blogg forsätt att visa bilder ha en trevlig lördag kramen/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Yrsla

4 december 2010 20:24

Hej !
Vilken underbar lite "pillemarisk" tjej hon ser ut att vara ! Klart alla faller för hennes charm ! Minns min första tripp till Hfors med barnbarnet , som oxå charmade båten , med sin rättframhet , som barn så skönt kan ha ! Den gången var det "samba"-tjejer från Rio , som dansa , och dom ville bara låna min lilla tjej , med sitt långa ljusa hår , och hon kan fortfarande tala om "sambatjejerna" , fast det är över tio år sen ! Första båtresan fastnar i flickornas minnen !! I våra oxå , såklart !
Njut nu o slappa framför tvn , för det ska jag nu !
*Kram*

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

4 december 2010 23:28

Hon är ju så himla söt den där lilla dockan!
kan tro hon njöt! Bollhavet var välbesökt när vi åkte sist med ;)
vilka spelade?

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

4 december 2010 23:57

Så många härliga foton från en lyckad resa.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards