~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Först Änglamässa sedan käksjuk

Av Cina - 27 mars 2011 16:38

Idag har Monica och jag vart på änglamässan och det

var nu större än det brukar vara.

Mycket fina grejer att skåda och köpa.

Tog lite foton som ni får se här nedan.

Fotona får tala för sig själva.

KLICKBARA BILDER.

   


     


   


   


Och dessa underbart vackra tavlor satt på en vägg

som en kvinna hade målat.


   


Detta fina halsband köpte jag.


   

Tycket citatet var så passande.


Och sedan när jag kom hem så kräktes jag.

Vi fikade där och jag tog en rulltårts bit

med smörkräm i.

Kanske var något fel på den.

Mår iallafall fruktansvärt illa.

Och nu har jag kräkts en gång till.

Usch o fy var inte så kul.

Vi var bjudna till Patrik på födelsedagsfika.

Men fick säga återbud i sista stund.

Vill ju absolut inte att Sanna ska få något skit.

Då är det lika bra att stanna hemma.


**************************************

Kallt som tusan är det idag oxå.

Blåser som bara den inget skönt alls.

Dessa små har kommit upp i min rabatt på framsidan.

 

DET ÄR VÅR!!!!!!!!


Våra vänner har skaffat sig en liten hundvalp.

Vid namn Wilma o halleluja vad söt hon var.

Lite dåligt foto men svårt att ta i bilen.

 


Ja detta får bli mitt inlägg för idag.

Ska ta och lägga mig en stund nu.


PS: Glöm ej min nya omröstning!!!!!!!


Ha en fortsatt fin söndag  

 
 
Kajsa

Kajsa

27 mars 2011 17:26

Krya på dig

http://www.kaswa.se

 
gerty

gerty

27 mars 2011 17:48

SÅ MYCKE FINA SAKER , SÅÅÅÅÅ FINT HALSBAND DU KÖPT DET STÄMMER, DET SOM STOD PÅ

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

27 mars 2011 18:27

Krya på dig. Mycket fina saker och visst är det så att skrattrynkor inte kan köpas.Ha de så gott.

http://annemon.bloggagratis.se

 
kristina

kristina

27 mars 2011 18:35

Vad roligt med änglamässa! Jag såg att det var en damn med en trumma vad mysigt.
Du måste haft en underbar dag, jag ska gå på hälsomässa i Skövde nästa helg.
Kram på dig och ha det gott!!!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

27 mars 2011 18:37

Tur att du hann hem innan det var dax att vomera...Åh så mycket fint,sant det som stod på ditt halsband.Tänkte komma in o.ta en fika,skjutsade Putte o.Emma till Ålandsbussen.Vi tar det en annan gång.Krya på dej/kram

 
ansepanse

ansepanse

27 mars 2011 18:52

jättefint halsband och texten var fin :) stackars dig som blev sjuk på kuppen, nu får du krya på dig
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

27 mars 2011 18:53

Krya på dej!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

27 mars 2011 19:53

Fint halsband. Hoppas det inte är kräksjukan utan nåt du åt och att det går över fort.

(Min dotter har nog inte kräksjuka utan det var nog allergireaktion på josen vi köpte. För nu mår hon bra men är trött för att hon sovit dåligt.)

Hoppas du kryar på dej fort.

Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
Malin

Malin

28 mars 2011 00:42

Åhh denna mässa måste jag nog gå på nån gång! Kanon fina tavlor,och ditt halsband var ju jätte fint,med ett fint budskap.
Låter inge vidare att du mår dåligt,hoppas det inte blir långvarigt! ..
Vilken go liten hund :) ...
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

28 mars 2011 07:08

Vackert halsband. Vilken höjdare att få gå på mässa och många fina saker att titta på.Hoppas att du känner dig bättre i dag
Krya på dig vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

28 mars 2011 11:01

vilken trevlig dag ni har haft, det kan jag se på alla bilderna. för tråkigt om du har fått vinterkräksjukan, hoppas du mår bättre i dag, synd du inte kom på Patriks födelsedagsfika, men det går flera resor dit.
Den lilla vovven ser ut som en Cavalier, sådana hundar som jag har (stämmer det ?)
Kram vännen och må så bra.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lilitha

Lilitha

28 mars 2011 13:19

Vad härligt med en änglamässa... Själv ska jag på Harmonimässa nästa helg...

Hoppas att du mår bättre
Kram söta du
Lilitha

http://lilitha.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards