~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

En SKIT dag till........

Av Cina - 28 mars 2011 16:49

Ja med andra ord så e det ett spring på toa.

Usch man blir helt utmattad.

Ingen vidare lust att förtära något heller.

Dricka måste man ju men det kommer ju ut det oxå.

Jaja ont krut förgås inte så lätt sägs det ju.


Vad har jag då gjort idag.

Jo jag har kastat en massa papper eller

rensat ur papper ur skåp o skänken jag har i köket.

Fytusan så mycket skit man sparar.

Men jag hittade mitt pass som jag har letat efter

i ett par veckors tid nu.

Det låg där jag trodde jag lagt det men

hade kilat in sig i ett papper.


Inget vidare väder är det heller.

Kallt som tusan tycker jag.

Inatt kunde det bli snö o imorgon på förmiddagen oxå.

Det sa dom nyss på radio västmanland.

Ja denna vår vet jag inte vart den tog vägen.

Hoppas bara att den tänker vända åter.


Nu skall jag lägga mig en stund.

Så detta får bli allt för idag.

Ha en fortsatt fin måndag  



Karin A : Synd att jag inte tänkte på änglamässan

när vi talades vid i telefon

du har ju kunnat hängt med.

Och inte var jag hemma så du fick något kaffe heller.

Jaja det blir flera ggr.

 
 
caritha-

caritha-

28 mars 2011 17:07

Men usch vad du åkt på hoppas du snart blir bättre.Våren kommer men skiten måste ner först haha.
Krya på dig!!Jag skulle oxå behöva rensa lådor hihi fast idag har jag bara tagit det lugnt efter helgen kram o hälsa håkan oxå/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

28 mars 2011 19:24

Hoppas att du blir bättre snart, inte roligt att springa på muggen hela tiden.Säker magsjuka.Ja nog är det mycket man skulle behöva rensa bort.men det får nog vänta.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

28 mars 2011 20:52

stackars dig, krya nu på dig vännen, vilken tur att du hittade passet, ibland är det bra att rensa bland sina papper :)
bamsekramar till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Corina

Corina

28 mars 2011 21:14

Krya på dig ! Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

28 mars 2011 22:45

Ojdå, det låter jobbigt...en riiktig magsjuka.... Förstår att du blir matt och inte orkar... Hoppas att det "snart vänder"..och du piggar på dej!!!
Ja här i kolsva har vi också haft kyligt i luften trots härlig sol...
Vo får ha TÅLAMOD...VÅREN kommer..även detta år...
kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
irja

irja

28 mars 2011 23:32

Du har verkligen åkt på en regäl vinterkräksjuka, så var det för mig också... KRYA PÅ DIG VÄNNEN ......
Kram IA....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

29 mars 2011 07:14

Vad skönt att få rensa i lådor och vilken tur att du hittade passet. Hoppas att du känner dig bättre i dag
Krya på dig vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

29 mars 2011 09:20

Det har snöat här i natt och lite fint kommer ner nu också. Jobbigt med kass mage, hoppas det snart är överstökat så du får må bättre, det kan bli för mycket av krämpor. Jag har varit fisk hela vintern från allt vad basilusker heter och det är jag glad över.
Kryapådigkram.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

29 mars 2011 12:16

Tittar in och ger dej en kryapådejkram!

Hoppas du är pigg idag!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

29 mars 2011 14:53

Usch för kräksjukan..inte alls trevligt. Blåbärssoppa och ramlösa gör susen. Krya på dig

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards