~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Presentköpar dag

Av Cina - 29 mars 2011 15:10

Idag fick jag för mig att vi skulle åka ut och köpa present

till min älskade bror som fyller 45 år den 6 april.

Och gud vad köper man till en kille.....skit svårt är det ju.

Men till slut så kom jag på vad han behövde så nu har jag

fixat det och tyvärr kan jag ej skriva vad det är för

jag tror han läser min blogg.


Var även in på billiga nissen och hittade lite saker till

våra små barnbarn Sanna o Maja.

Detta köpte jag till Maja

KLICkBARA BILDER

 

Strumpor det går alltid åt.


 

Pyjamas kan man ju inte få för mycket av.

 

Så ser den ut i baken....=))


Till Sanna köpte jag detta set.

 

Pyjamas eller mysdress vad man nu vill.


Mår inte alls så bra som jag tror.

Men jag kan inte sitta inne hela tiden heller.

Tur var det väl att jag inte behövde gå på toa.

Har en så konstig känsla i magen.

Fast jag ska inte trött ut er med det.


Just nu kom  fram men det varar väl inte så länge kan jag tro

Imorse och på förmiddagen så SNÖ det så

hela gräsmattan var vit.

Fattar inte vart våren är, den finns inte i Västerås iallafall.

Verkar mycket långt borta för tillfället.

Men hoppas verkligen att den kommer och värmer oss snart.


Ja detta får bli mitt inlägg för dagen idag!


Önskar alla en fortsatt fin tisdag  



 
 
lillis

lillis

29 mars 2011 16:11

Våren visar sig inte i Eskilstuna. Vad mycket fint du handlat till barnbarnen.Det är alltid svårt att handla till killar. Du får snart gå till doktorn med din mage
Ha en skön kväll
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

29 mars 2011 20:22

Det kommer bakslag med vädret när vi minst anar, har för mig att det skall bli varmare igen. Sviterna sitter i ett tag efter magkrämpor, hoppas du snart är återställd.
Fina kläder du har köpt till småtöserna.
Ha det gott vännen.
/ kramelikram.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

29 mars 2011 21:34

Så mycket fint du handlat. Nej du, än verkar våren långt borta, gah....

kram

 
Ingen bild

Karin

29 mars 2011 21:36

Ja inte var det kul idag på fm. när snön vräkte ner... Du din mage verkar inte kul.Har du provat typ Proviva el.andra såna här produkter som finns i mejerihyllan?
Söta kläder till söta tjejer!
Krya på dej/kram

 
gerty

gerty

29 mars 2011 22:47

Så fint du handlat, dom där små krabaterna kan man bli fattig på, det fins så mycke fint

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

30 mars 2011 03:14

Ja det är svårt med presenter, men till barnen är det enklare iallafall när dom är så små som dina barnbarn.Själv har jag11 st plus 2 bonus i olika åldrar.Du får nog kolla upp din mage.Fina kläder till barnbarnen.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

30 mars 2011 10:19

vad mycket fint du köpt till barnbarnen :) men visst får vi väl veta senare vad du köpt till bror din
ha en fin dag vännen - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

30 mars 2011 12:50

Så fina kläder du har köpt till de små barnbarnen.
Jobbigt med din mage,men hoppas att du är pigg idag.Här har vi fint väder idag med sol och lite nästan ljumma vindar(för en gångs skull)

Önskar dej en fin dag!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

31 mars 2011 02:59

Jätte fina kläder du köpt till tjejerna :) ...
Jobbigt med magen din,hoppas det släpper.
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards