~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

Orken tog slut......

Av Cina - 9 juni 2011 09:01

Igår tog orken slut efter att jag kom hem från Iris.

La mig och sov en stund.

Hade huvudvärka och väntade på att det skulle bli åska.

Men det kom ingen åska och inget regn heller.

Nu har jag sovit och känner mig pigg iallafall.

Otroligt varmt om nätterna så man håller på att flyta bort.

Fast nu har vi fläkten på så då blir det lite svalare.

Tror att det kommer ännu en mycket varm dag.

Hade tänkt att städa av lite idag när jag får fikagäst imorgon.

Sedan blir det att bka en citronpaj.

Min ugn är inite så bra längre men jag har ringt

min kvartersvärd o hoppas på att han ger mig en ny.

Alla spisar byttes ut för ett tag sedan men jag fick ingen då.

För min var för ny.

Men va sjutton jag använder min spis och ugn väldigt mycket.

Och dom har vart här flera ggr o tittat på den o bytt ut saker.

Han sa att spisen har nog gjort sitt sist han var här.

Bara hålla tummarna nu att han ger mig en ny.


Önskar alla en  lig och fin torsdag  

 
 
lillis

lillis

9 juni 2011 09:21

Kan förstå att du blev slut efter besöket.
Vi fick heller ingen åska i går. Det blir nog en varm dag även i dag.
Håller tummarna att du får en ny spis
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anki Paulsson

Anki Paulsson

9 juni 2011 10:54

ja, nog skulle det behöva åska mer. Här är det oxå kvalmigt. Nätterna är hemska. Inatt hade jag planer på att lägga mig ute på altanen ett tag.
Hoppas du får en ny spis snart.
Önskar dig en trevig dag
kram

http://www.hampusmamma.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

9 juni 2011 12:21

Här åskade det lite i morse och det kom en rejäl regnskur.Vi har ingen sol nu.men det är varmt ute ändå,blir kanske mer åska.

Ha en fin dag:)

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

9 juni 2011 12:57

håller tummarna för att du ska få en ny spis :)
hoppas du känner dig lite piggare idag vännen
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

9 juni 2011 18:41

Håller tummarna för en ny spis.

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards