~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Cina - 11 juli 2011 17:51

Ja idag har man då vart lite sliten fast man drack bara vatten under helgen.

Magen i olag och trött och nackspärr.

Kroppen värker man märker att man inte är ung längre.......

Ja så är det när man ska ut på roligheter då får man lida senare.

Men jag kan ta det för det var en trevlig helg!


Idag har jag iallafall gjort mat till min brorson Christoffer.

Han hade beställt pepparrotskött, potatis och pepparrotssås och

köttgryta med ris så det har jag fixat till honom idag.

Han har vart i Prag över 1 v nu och är påväg hem.

Så imorgon ska vi åka till min bror med maten och då

hade jag tänkt prova deras SPA-POOL men funderar bara på

hur jag ska komma i och ur detta.

Det blir nog en syn för gudarna vill jag lova.

Men jag försöker väl så får vi se hur det går.

Spännande eller hur....hahahahaaaaaa.


Kollade idag hur det var med våran björnbärsbuske eller vad man nu säger.

Och himmel va björnbär det blir.

KLICKBILD

 

Förra året hade vi kanske 10 st bär.

Roligt att den överlevde vintern.

Det gjorde ju inte vindruvan synd nog.


Sol o moln om vart annat idag en ganska så behaglig värme.


Ikväll blir det LOTTA PÅ LISEBERG det bästa på hela veckan.


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards