~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Väggordet uppsatt

Av Cina - 1 februari 2012 15:38

Igår kom väggordet som jag skickade efter.

KLICKBILDER

 

Vart fint tycker jag. 

Men finns nog dom som inte gillar det.


Bakade även kavring igår.

Dom vart inte alls så dumma.


Usch idag fryser jag ända in i skelettet.

Massa kläder på mig men ändå e det kallt.

Denna kyla som är nu går in i märgen.

Och värre ska det bli säger dom.

Snö skall visst oxå komma imorgon.

Tittade ut för ett tag sedan o jag såg en o annan flinga komma.

-8,9 grader hade vi imorse men jag vet att det vart kallare på anda håll.

Nääää nu längtar jag bort till lite sommar och värme.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin onsdags em/kväll   

 
 
Maggan

Maggan

1 februari 2012 16:47

Jo jag gillar såna väggord. Många av mina barn har såna. Du har gjort så fint så.
Jag gör som du,fryser ända in i benmärgen. Jädra vinter. Jag är också så trött på den. Vill också ha vår snart.
Kryp in i nåt varmt och ha en skön kväll vännen. Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

1 februari 2012 18:00

Det blev så fint..."ramarna" med bilderna...och...LYCKA!!! Så fint!!!
Kavringarna ser SÅ goda ut....
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

1 februari 2012 18:52

Det blev snyggt,tycker jag.Gillar väggord.
Mätt i magen o.mat till matlådor.Nu blir det en stund i soffan framför TV:n/kram

 
lillis

lillis

1 februari 2012 19:10

Så fint det blev, många som har väggord nu,tycker att det är fint
Kavringen ser så smarrig ut
Ha det bäst min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

1 februari 2012 22:26

Sååååååååååå fint det blev på din vägg

http://bloggplasten.se

 
Ruth

Ruth

1 februari 2012 22:57

Ett så passande ord att ha under tavlan, älskar sådana väggord, men har inget själv (ännu), det finns så måmga fina sådana att välja på.
Riktigt lyckade limpor och jag är säker på att dom smakar underbart.
Ha det gott vännen /
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

2 februari 2012 00:12

Det blev väldigt fint under ramen med godingarna, ja för dom e säkert lycka för er. Jag längtar också efter att kunna börja baka igen men har inte fått någon ny spis ännu ugnen är jätte dålig.
Ha en fin dag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

2 februari 2012 10:31

Jätte jätte snyggt vart det med väggordet,fint ord som passar bra in under alla foton :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

2 februari 2012 13:30

Det blev jättefint...Brödet ser smaskigt ut ...mums..........

kram

 
annemon

annemon

2 februari 2012 14:11

Lycka ett ord som passar så bra under alla foton på era barnbarn.
Det blev så fint.Kavringarna ser också lyckade ut smakar säkert också bra.Ha en fin kväll

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

2 februari 2012 19:03

vad fint du har fått det på väggen där, är sovrummet helt klart nu? förutom golvet då
säkert gott bröd, jag gillar kavring
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards