~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

Något allvarligt fel......

Av Cina - 30 april 2012 15:25

Måste nog vara ett stort fel på mig för jag TOKFRYSER.

Det värker i alla leder jag har.

Men nu har jag tagit en Cafe Latte med Amarulla i så kanske

jag får upp värmen.

Det är ju Valborg så då kan man väl ta sig en liten likör iallafall ;)

Är ju inte precis likt mig men det finns undantag ibland.


Vi var ut till Maxi i morse och där började min mage

att göra sig påmind igen.

Var ju bjudna ut till Sundet och husvagnen på korvgrillning

men var tvungen att tacka nej.

När man har en toadag så vågar man inte åka hemifrån.

Detta med magen det går i skov för nu har jag ju vart riktigt bra ett tag.

Jaja nog om "skitsnack".


Solen skiner och det är säkert skönt ute men

som jag skrev så TOKFRYSER jag.

Var bara +3 grader imorse vid 7 tiden.


Önskar er alla en fin och trevlig Valborg.  







 
 
Ingen bild

Karin

30 april 2012 17:02

Usch låter inte nå kul att frysa sådär.Idag har/är det varmt o vårligt.Blir en skön kväll för de som ska ut till brasan.Tror jag hoppar brasan,det luktar så illa om kläderna efteråt.När man inte har tvättmaskin uppe så...själv kan man ju duscha direkt för att bli av med brandröken.Men nää ska upp tidigt imorgon.(är kanske latmasken som tar över hand).Pigga på dej nu/kram

 
lillis

lillis

30 april 2012 17:12

Fy det låter inte kul, hoppas att du får hålla dig frisk.
Här hos mig så blir det oxå en lugn hemmakväll
Hoppas att du känner dig piggare i morgon
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

30 april 2012 17:41

Så tråkigt då när ni skulle ha det så kul i kväll. Men detta med magen,det vet jag hur jobbigt det kan vara.
Men du är ju inte ensam,du har ju din man. Kanske kan du be honom om en liten värmande kram?
Ja vad ni än gör så ha det bra och hoppas din frossa försvinner snart. Tag dig en till likör du. Det är ju Valborgsmäss.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

30 april 2012 18:13

Men fyyy då, hoppas att du nu börjar att få upp värmen i din kropp igen. Annars får du rackarns åka & ta lite prover så du inte har åkt på någon flunsa eller liknande :/.
Önskar er en riktigt fin valborg, med massor av kramar & krya på er önskningar. Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

30 april 2012 23:18

Fy så jobbigt att frysa, hjälpte inte likören ? den bidrar ju till en ökad blodgenomströmning i kroppen, kan vara något i samband med din trilskande mage ? Du har ju din värmefilt att ta till om det inte ger sig med frossan. Trist att ni inte kom iväg till Sundet, men det går flera båtar framöver. Krya nu på er båda 2.
Önskar att din 1:a maj blir bättre en denna dagen.
Kramar många.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ammi

Ammi

1 maj 2012 10:58

Krya på dej nu och hoppas att magen känns bättre idag.
Kram Ammi

http://ammisen.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

1 maj 2012 13:15

Hoppas Amarullan värmde dig :) hihi! och hoppas ni fick en lugn o trevlig valborg!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

1 maj 2012 17:19

Tänker på dig och hoppas du mår bättre i dag.
Jag har latardag och njuter av det vackra vädret. Leif har åkt i väg och då släpper mycket spänningar och man känner tröttheten.
Allt var lugnt här i går kväll och inte många smällare som jag var rädd för. Nova var i alla fall inte rädd och det är skönt.
Fattar inte varför dom måste låta räcker väl att se på det vackra.
Kram till dig och önskan om bättring.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards