~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Cina - 7 november 2012 17:23

Inatt har jag haft främmande av andeväsen, hela mitt databord var

tillstökat och saker var ner tagna från mina hyllor jag har i databordet.

Sakerna dom låg huller om buller och till o med på golvet.

Men det gör inget känns skönt att de hälsar på ♥♥♥

Sedan på eftermiddagen så small det till i badrummet

och både jag och Håkan tittade på varandra o så 

gick vi runt o kolla vad det var.

Men vi hittade inget så gick jag in i badrummet.

Då ligger det flera saker på golvet som stor uppepå

tvättmaskinen i vanliga fall.

Dörren var stängd, ingen tvättmaskin eller torktumlare var på.

Men ändå ligger det saker på golvet.

Jaja mig gör det inget att de hälsar på mig.

Någon som bara vill förmedla sig om att den finns här

i huset hos oss.

Och det tackar jag för.

 


Önskar er alla en fortsatt fin onsdags kväll  


   


Av Cina - 7 november 2012 15:57

Har gjort mig en nybekantskap idag med Pisan.

Och det jag upptäckte var att hon gör mycket fina smycken.

Gå in till henne HÄR och titta.

(klicka på HÄR som är understuket)

Titta i länken kategorier på höger sida och där står det SMYCKEN

där klickar ni så kan ni titta vad som finns.

Jag själv har betställt 2 så fina armband.

Ett litet prov kommer här.

Bilden är lånad från Pisans blogg

KLICKBILD.

 

Hoppas ni hittar några fina julklappar.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards