~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Dessa händer funkar inte idag.......

Av Cina - 11 november 2012 15:22

Näää idag kan jag nästan inte använda mina händer

KLICKBILDER

       

Dom gör så förbannat ont (ursäkta svordomen)

Men jag blir så frustrerad när jag inte får upp en burk

hålla i en penna, mycket mindre skala potatis.

Är inte roligt att ha denna förbenad värk.

Vet att de finns dom som har det värre så jag

ska  inte klaga mer nu.


Tänkte rekommendera ett doftljus som jag bara älskar

doften på KÖP DEN om du gillar mild doft

 

Måste köpa den nästa gång jag kommer ut till Erikslund.


Regn och trist och grått idag bara vädret gör

att man blir deppig lyset är tänt annars ser man ju inget.

Oh så önskar jag att november månad ska ta slut.

Jag mår som sämst denna hemska månad.

Känner mig inte alls på något vidare humör idag.

Kanske är det bättre imorgon.


Önskar er alla en fortsatt trevlig söndag  

 
 
Ingen bild

Lena S

11 november 2012 15:36

Aj aj jag kan riktigt se hur ont du har. Usch och fy...hoppas det blir bättre snart.
Kram

 
Corina

Corina

11 november 2012 16:18

Aaaj, förstår att du har ont ! Visserligen har jag värk i mina händer men ska genast sluta upp med att klaga.....tror jag i alla fall.Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

11 november 2012 17:46

stackars dig vännen <3, jag förstår att du är ledsen när du har så där ont och dina händer svullnar upp, jag fick ett sug efter ett sådant där doftljus :)
ha det så bra det bara går - kramen vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

11 november 2012 18:15

Sv: jag hittade en kommentar till från dig :) undrar var den hade gömt sig förut
måste bara berätta att det har regnat här också hela dagen :(
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

11 november 2012 19:39

Dina händer ser väldig svällda och onda ut, fy vale så det kan bli, du har all rätt att klaga, vi lyssnar, men hur kan jag trösta ? hade jag bott närmare så hade jag hälsat på och gett dig en tröstekram.
Vilken affär säljer dessa ljusen ? kan vara gott att fylla rummen med goda dofter lite då och då.
Ta det nu lugnt så din kropp inte förvärras, är så ledsen när du inte mår bra.
Kramar om.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

11 november 2012 19:57

Men snälla du hur dina händer ser ut, förstår att dom gör ont. Jo det finns dom som har de värre men de hjälper väl inte din värk, man är väl sig själv närmast.
Ha de så gott du kan/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Tina

Tina

11 november 2012 21:33

Ja det där såg inget vidare skönt ut. Hoppas att det ger med sig snabbt. Hur länge brukar sånt där sitta i innan det släpper?
Läcker header du har nu !!

http://tinezza.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

11 november 2012 22:05

Men herrejösses hur dina händer ser ut...jag förstår att du har värk!Äter du inte nån medicin mot reumatism?Ska du inte gå till din husdr.och visa upp dom så du kanske kan få något annat?
Ja nu är jobbhelgen över för denna gång.Tvättstugan kl.7(!!)imorgon.Är man knäpp eller???
Ha det så bra det går/kram

 
Margit

Margit

11 november 2012 23:27

Men OJ!!! Så dina hnder serut!! SÅ jobbigt och så smärtsamt det måste vara. Förstår att det är SVÅRT att göra saker där man behöver sina händer..och i hemmet, hushållet för en kvinna..så behöver vi ju ha händerna i rörelse mest hela tiden!!! Lider verkligen med dej!!!
Styrkekramar!!!! / Margit.

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

12 november 2012 06:29

Men oj så onda dina händer ser ut, hoppas att det käns bättre i dag.
Önskar dig en bra dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

12 november 2012 08:31

Men oj oj :( Förstår att du har ont och att du blir frustrerad , med all rätt! Hoppas det känns bättre snart!
Jätte gulligt ljus, måste jag köpa nån gång för jag älskar ju ljus :)
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

12 november 2012 11:02

Uschanamej! Förstår att du har ont vännen.... Jobbigt... ♥ Hoppas det är lite bättre idag. Yankee Candle har verkligen de allra bästa doftljusen, synd att de är så dyra bara... Hoppas du får en fin måndag, här skiner solen idag. ♥ Kramar! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards