~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Cina - 24 februari 2013 16:27

 

Bjuder er på en fin bild idag oxå ;)




Ja idag har jag haft egentid från 9:00 till 15:00

Håkan har vart borta och ute på äventyr.

Han har vart på besök till Rita ;)

Så då passade jag på och feja lite hemma.

Tvättat mattor, skurat kattlådor, dammsugit, torkat golv

och så fixat en köttfärssås till kvällen.

Ja hann ganska så mycket och så la jag mig på

soffan enstund och jag hade nog legat där i 10 min

så kom han hem hade inte räkna med att de var klara så fort.


En grå och trist dag på utsidan av fönstren, ingen sol har

jag sett idag hoppas den kommer någon dag i veckan iallfall.


Helt plötsligt vart det bara en dag kvar tills jag ska till Rita.

Så på tisdag är det dags för mig ska bli spännande.


Mellon som var igår ska vi väl tala tyst om tycker jag.

Man får ju skämmas, hur fan kan man se ut som Army Of Lovers

är det scenkläder näääää vet nån va.

Usch jag vill inte skriva om skiten.


Hoppas ni för en fin kommande vecka här är det sportlov  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards