~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

Kallt och grått......

Av Cina - 15 oktober 2013 17:27

 

Idag får ni ta del av denna underbart  vackra bild........


Igårkväll var jag på cirkel och därför vart det inget bloggande igår.

Men det gör inget för det är inte så många som tittar in här.

Kvällen igår var helt fantastisk på alla sätt och vis.

Som vanligt kan jag inte berätta i ord.

I helgen är det änglamässan som gäller ska bli skoj att gå på den.


Idag har vi en mycket kall och blåsig dag, de sägs att det ska

komma sånt där vitt skit upp ifrån men det hoppas jag verkligen inte

att det gör redan nu.

Men men kommer det så kommer det väl.

Håkan har vart iväg till sjukhuset idag och tagit nya prover igen.


Ja det vart några rader iallafall.


Önskar er en fortsatt fin tisdagskväll  


 
 
Malin

Malin

15 oktober 2013 17:48

Åh va härligt med änglamässan! Hoppas du får en trevlig vistelse!
Mycket provtagande för Håkan,hoppas det gick bra för honom!
Jätte fin bild, som alltid :)
Jag tittar då in här minst en gång varje dag :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

15 oktober 2013 18:38

Mycket vacker bild.
Håller med dig om att det varit kallare i dag.
Så spännande med änglamässa
Hoppas att det gick bra för Håkan i dag
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

15 oktober 2013 18:53

änglasmässa låter spännande, vad är det för något?
här hos oss har vi haft en underbart vacker höstdag, sol och nästan vindstilla, hoppas verkligen att det där vita inte kommer allaredan, hoppas också att proverna är bra som Håkan tagit idag
Sv: jag har varit iväg och hämtat paketet nu för en stund sedan, tack för att du bryr dig, tack även för dina fina ord om bilderna jag tagit och visar
kramar vännen och en fin kväll till dig också <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

15 oktober 2013 22:06

Ligger i sängen och fryser o.kollar runt.Ont i halsen......har inte tid.
Verkligen gråkallt idag. .längtar till sommaren! !!!!
Får höras på telefon någon dag/kram

 
Ruth

Ruth

16 oktober 2013 12:26

Du har fullt upp nu med allt det nya, så roligt för dig att få göra sådant som du brinner för. Kyligt men ingen blåst här i dag. Jag skriver oftast varannan dag nu, det är många besökare, men få som skriver en liten hälsning. Önskar dig en fin dag. hoppas Håkans prover är bra, jobbigt när man inte känner sig frisk.
En underbar bild överst även i dag.
Höstkramar.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards