~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 8 november 2013

Ajajajaaaaaaj vilken vurpa......

Av Cina - 8 november 2013 15:58

 

Förbannade helvetet skit skulle cykla ner till affären och cykelhjulen gled

i snorhala löven och jag stöp i backen så det bara small om det. 

Slog i hvudet i backen och näsan och höger sida av ansiktet rätt ner i

backen näsan är dubbelt så stor men inget brutet......vilken tur att glasögonen höll. 

Men imorgon är man ju blåslagen så nu kan man ju inte visa sig ute FAN oxå.
Blodade ner hela jackan, backen o våran trapp för blodet sprutade ur näsan.
Ja vad ska gamla kärringr upp på cykel o göra kan man undra .

Jag har ringt 1177 och inget behöver åtgärdas om jag inte får ont i huvudet

eller mår illa, ska hålla mig vaken. 

Det värsta är ju inte huvudet utan näsan som snart är över hela ansiktet

och om näsbenet var brutet skulle jag ha väldigt ont men 

det har jag inte utan näsan är bara öm och STOR

och ett litet skrapsår vid ögonbrynet efter bågen på glasögonen......

Många som läser detta får sig nog ett gott skratt men jag bryr mig inte om det.
Ont gör det just nu i hela kroppen men men det går nog över så småning om.
Tur att jag inte ska iväg på Magnus Uggla förrän om 21 dagar.
Nu sitter jag o vilar och stickar lite tur att händerna klarade sig.
 
Kanske skulle man köpa sig en sådan här hahahahaaaaa.

Tur man kan skämta om saker.

 

 
Önskar er alla en fortsatt fin fredags em/kväll  
 
 
Ingen bild

cattha

8 november 2013 16:38

ajajajaj fy tusan hoppas de ej är hjärnskakning fy

 
Ruth

Ruth

8 november 2013 19:15

Inte går det att skratta när någon har slagit sig så illa, fy17. Du är inte öm på käkbenet, så det är någon spricka där? Du får berätta i morgon hur det är då, hoppas det snabbt blir bra.
Inte fel med en 3-hjulig cykel under årstider när väglaget inte är det bästa. Den du visar upp här har ju även en korg för inköp, ett bra val ock man inte behöver man skämsmask på sig och utsätta sig för vurpor, man skall vara rädd om sin kropp.
Kram min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

8 november 2013 19:31

men vännen, inte skrattar åt dig, stackars dig, en otrolig tur hade du i allafall som inte bröt dig, det kunde ha gått mycket värre också, jag blåser på din onda näsa, varma, hjärtliga kramar och hoppas, hoppas att du slipper ha ont i natt och kan sova gott, trots att du slog dig så illa
bamsigaste kramarna vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Carita Liljendahl

Carita Liljendahl

8 november 2013 20:01

Den där cykeln du visar bild på är ju praktiskt på många sätt!
Och så utgår jag från att du hade hjälm på huvet då du cyklade.
Hur som helst, ta dig varsamt fram härefter! Kram!

http://debutsky.wordpress.com

 
caritha

caritha

8 november 2013 20:53

Men usch hoppas du inte får ont inatt,tur du ej bröt dig kramen

http://ttp://trollmor59.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

8 november 2013 23:06

Du hade verkligen tur att det inte blev värre...både armar,ben o näsa kunde blivit brutna.Nästa gång tant ;) gå med cykeln!!
Kryakramar

 
lillis

lillis

9 november 2013 07:23

Vilken otur men det var ju tur att du inte bröt dig. Inte fel med en
3-hjuling. Kan tänka mig att du är mör i kroppen i dag.
Kramar om dig vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

9 november 2013 09:51

Sån himla otur du har, men skönt att du ej bröt dig eller gjorde illa dig något fruktansvärt!
Ta det lugnt nu och vila upp dej!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Rosie

11 november 2013 17:31

Jag har en kompis som har balansproblem och har köpt sig en sådan trehjuling, hon tycker det är toppen att nu kunna ut och cykla utan att vara rädd att cykla omkull.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards