~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Cina - 26 november 2013 20:25

 

Jag nu är det inte många dagar kvar innan Patrik och jag får åka ner till Göteborg.

Tåget går 8:25 på fredagmorgon.

Det ska blir både kul o spännande denna tripp.


Ja  idag har jag vart o tagit mina prover o det gick

ganska så bra, första sticket i ena armen gav inget blod.

Så fick hon sticka mig i andra armen o jag talade om hur hon skulle göra.

Och då gick det bra, fick plocka fram erfarenheten när man 

jobbade som USK det finns ju naturligtvis långt bak i huvudet.

Nu får  jag vänta till den 3 för att få svaret.

Vikten har jag minskat i och det var ganska så mycket närmare

bestämt - 20,5 kg sedan mars det tycker jag väl är ganska så bra

och då utan att ha bantat.


Imorgon ska jag baka rullrån med pepparkakskryddor i

tror att det kan vara gott o jag hoppas att det funkar.

Men mer om det i morgon.


Nu önskar jag er en fortsatt fin tisdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards