~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

Helg igen :(

Av Cina - 3 januari 2014 16:53

 

Idag får ni ta till er av denna bild.........fantisera bäst ni vill.


Jaha vad har hänt här hos mig idag då......ja inte mycket.

Svårt att sova inatt somnade nog inte förrän bort åt halv 3

och så vaknade jag vid kvart i 8 o då vart det fart ska jag säga.

Håkan skulle ta en massa prover idag på morgonen men han

åkte vid halv 9 och var hemma vid 10 igen.

Så nu skall han till DR den 13 januari och få svaren.


Ja nu är det helg igen fytusan för alla dessa helger.

Men snart är dom slut o det ska bli skönt.


En mycket mörk och regnig dag idag oxå.

Nu vill man ju verkligen ha förändring i vädret.

Fast kollade ju vädret o det ska visst bli så här ett bra tag framöver.

Bara att gilla läget som man säger.


Nu önskar jag er en fortsatt fin fredagskväll  


 
 
Lillis

Lillis

3 januari 2014 17:16

Jag ser en ängel i bilden.
Här hos mig har det varit så mörkt hela dagen och även duggregn
Önskar dig en skön fredagskväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

3 januari 2014 17:33

Åh vilken fin bild, jag tolkar den också som en ängel!
Ja tråk väder, men hellre regn än äckelsnö :D hihi!
Önskar er en fin fin helg.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

3 januari 2014 19:28

vad tråkigt att du inte kunde sova inatt, hoppas att kommande natt ger bättre sömn och hoppas att Håkans prover var bra
ja, usch för vädret, som hos mig, under dagen var det grått men uppehåll men nu, ja nu regnar det förstås igen
önskar dig en fin fredagskväll
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

3 januari 2014 22:05

Jag fattar inte varför det är så svårt att somna...jag brukar aldrig ha det problemet,men nu...Har iaf.varit ute och gått/joggat en timme på em i duggregnet.Det var faktist riktigt skönt!Hoppas John Blund hittar fortare till mej ikväll;)
Varit ledig två dagar så nu är det jobb i tre.
Hoppas att provsvaren blir bra för Håkans del.Ha en bra gråmulen helg/kram

 
Ruth

Ruth

3 januari 2014 23:13

Så vidrigt det känns när man håller på att försova sig, vilken tur att Håkan kom i tid till läkaren. Jag har feber i kväll också, fryser och har frossa, hjälper inte att palta på mig och vedspisarna glöder +25* i köket, skall lägga mig nu, något skit har jag i kroppen som inte vill ge vika, det har varit jobbigt sedan 20 dec. går på Alvedon för att hänga med.
Kramelikram ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards