~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 31 maj 2014

Cromiz sitter i solen.......

Av Cina - 31 maj 2014 18:51

 

Cromis njuter i den lilla sol som behagade komma fram på kvällskvisten.


Sol, regn, moln om vartannat idag.

Tråkigt när man inte kan sitta ute.

Så jag har virkat det mesta av dagen.

Igår kakade jag en sockerkaka.

KLICKBILDER

 

Den vart otroligt hög och fin och smakade inte så illa ;)


Idag vart det hemmagjord lasagne

 

Den smakade oxå bra, ser ut som en ugnspannkaka

men men utseendet har ju ingen betydelse bara

det smakar gott.


Ja då går vi in i juni månad imorgon.

Tiden springer på må jag säga.

Om tre månader idag så är jag påväg till Side i Turkiet.

Såååå man längtar till havet och de varma vädret.

Men snart är vi där.


Nu önskar jag er en fortsatt fin lördagskväll   

 
 
Ingen bild

Din sonhustru

31 maj 2014 19:02

Ja jag längtar oxå, vips så är vi där...🍹😎☀️

 
Ingen bild

Karin

1 juni 2014 01:14

Jag längtar oxå:-D ska bli såå kul.
Det dunkar i mina fötter...Gått runt lite på yran i går o idag,stått i teaterns tält o gjort reklam för oss+två danskvällar.

 
Lillis

Lillis

1 juni 2014 11:01

Så fin hon är där hon sitter.
Sockerkakan är så hög och fin.
Förstår att ni längtar till Side
Ha en skön dag
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

1 juni 2014 14:18

Vilken fin bild på missen!
Ja tiden går fort,snart är ni där vid stranden och njuter för fullt :)
Men hoppas ni njuter lite av den svenska sommaren också :)
krama

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

2 juni 2014 11:02

söta Cromiz som njuter av solen
lasagne är SÅ gott, men det väntar jag nog till hösten med att göra, på sommaren vill jag verkligen inte laga mat som tar lång tid
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards