~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

En ganska bra dag...........

Av Cina - 17 december 2010 15:05

Var ju meninga att det skulle bli storhandling idag på morgonen.

Men jag orkade inte med det så handla får vi göra i helgen.

Meeeen Maja var ju tvungen att ha en overall så hon slipper frysa

när hon skall åka hem till Köping.

Först var jag på klädettan och inhandlade 2 klänningar, 2 boddy, mössa och halsduk, en vit plych overall och tights och en tunika.

Har tyvärr inga bilder på det för jag träffade Johan på sjukhuset

innan jag skulle ta ultarljud på hjärtat.

Men overallen ser ut så här.

 



Köpte den på klädhuset i storlek 62 och så när jag kommer

ut o ska visa Håkan den så upptäcker jag att det är ju en

katt som motiv men det gjorde väl  inget för har finns det ju 3 st

av den varan....  


**************************************


Vad sa dom då på sjukhuset.

Inget fel på hjärtat.

Det onda i armen TROR jag är påväg tillbaks.

Har INTE så ont idag.

Men jag tänker vara väldigt försiktig om denna arm

ett par dagar till.

Inatt fick jag ju sova från 22:00 till 6:00 utan att  var vaken

en enda gång och bara det känns ju skönt.


Snöat mest hela dagen idag.

Men det är plusgrader ute och moddigt till tusen.


Nu skall jag göra en bloggvandring hos er mina vänner.

Har inte orkat skriva hos er men nu skall det väl ändå bli några rader.


Ja detta var allt från mig för idag.  

 
 
Malin

Malin

17 december 2010 15:32

Så skönt att höra att det inte var ngt med ditt hjärta! Hoppas du får sova på nätterna,som sagt lider jag med dig :( Stolt farmor nu kan jag tänka mig :) Overallen var jätte fin :) Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

17 december 2010 16:48

Fin Overall du köpt till lilla trollungen och massa andra fina saker
Vad skönt att höra att hjärtat var ok
Nu ska farmor och farfar ha en skön helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

17 december 2010 17:10

Grattis till lilla trollungen! Härligt! Fina kläder du köpt, kul att ha en till att handla åt tror jag väl. Jobbigt det där med armen, hoppas det släpper så du inte får Frousen skulder. Kanske armonda kommer av det andra som du har. Jag har en domnad arm sedan ett tag tillbaka och det gör förbaskat ont men jag har haft det förr, vet att det kommer av en inflamerad muskel/ senskida i ryggraden och strålar ut i nervbanorna. Går över med tiden.
God jul på er om jag inte hinner in mera innan julafton. Här har vi fått en köldbölja. Äntligen bruk av min tjocka jacka som bara varit i vägen-:)

http://farna.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

17 december 2010 17:42

Hej, önskar dig detsamma. Skönt att allt var bra hos doktorn, själv har jag skottat snö idag får fortsätta imorgon.

http://annemon.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

17 december 2010 17:45

Den lilla Maja behöver inte vara naken, med en så snäll farmor

http://bloggplatsen, se

 
caritha-

caritha-

17 december 2010 21:35

Jäätfin overall och förstår hur stolta ni är.Skönt att det var bra hos doktorn kramen och ha en trevlig kväll/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
Anki Paulsson

Anki Paulsson

17 december 2010 22:37

Supersöt overall. Klart lilltjejen ska ha en med katter på :) Hoppas verkligen att ditt onda i armen går över bums.
Sonen har inte fått magsjuka än. Snart har det gått 48 timmar så nu börjar jag pusta ut
kramen

http://www.hampusmamma.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

18 december 2010 12:57

vad skönt att det inte var något fel på hjärtat
det är alltid lika roligt att köpa sådana där små kläder :)
ha en fin lördag - kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards