~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Cina - 7 december 2011 15:08

Nu vill jag bli frisk så man kan hämta hem orken.

Med dessa medikamenten så tycker jag att det ska gå över snart.

KLICKBILDER

 

Men det tar tydligen en förbaskad tid detta.

Usch säger jag  bara.


Snö har vi oxå.

Så här ser det ut hos mig just nu.

Snöblandat regn är det ibland....är snöflingorna

stora som lovikavantar.


Ikväll får vi se bönderna och hoppas på att dom valt rätt.

Pär-Ola och Louise har ju redan gift sig ( i fredags )

Lite snabbt kan jag tycka men hoppas det håller.

Så den 14/12 får vi gå på bröllop för då sänds det på tv4.


Näää nu hostar jag så jag ser inte vad jag skriver.

Slutar här och nu.

Önskar alla en fortsatt fin onsdag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards