~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Cina - 11 december 2011 17:10

Måste få visa min amaryllis som jag köpte för ett tag sedan.

KLICKBILDER

 

Första bilden är tagen med blixt den andra utan blixt.

Visst är den väl fin!!!???

Köpte mig en ny amaryllis när jag var och hämtade

mina ringar.

Finns en blomsteraffär eller vad man nu säger i Kolbäck

Han säljer oxå egen keramik.

Ja då köpte jag denna som var en ny sort för i år sa han iallafall.

Jag såg den utslagen där och den är riktigt riktigt mörk röd.

Ska bli roligt att se hur den  blir när den slår ut här.

Lovar att ni skall få se den sedan.


Lägger även ut dessa foton på Lilla pojken och Sanna

Fotat av Mamma Sari

 



Dessa små skulle Håkan och jag vara barnvakt åt imorgon

men det går ju inte nu då jag inte är frisk.

Fast det blir väl flera tillfällen.



Till slut hoppas jag att ni haft en fin Tredje Advent.  

Önskar er en fortsatt fin kväll  

Av Cina - 11 december 2011 07:58

Ja då tänder vi tredje ljus i Advent.

Önskar er alla en fin och mysig dag.  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards