~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Cina - 14 december 2011 17:55

Ja nu har man hela tungan full med svamp efter detta PC.

Sista tabletterna idag känns skönt.

Jag tar lingonsylt på matsked 3 ggr om dagen.

Oh så får vi hoppas att det hjälper.

Hostan ja den vill ingen av er ha så den lär jag väl få behålla.


Idag har jag vart ut för första gången sedan i fredags.

Vart ut och handlat lite julklappar.

Nu har jag bara 4 kvar sedan är det klart.

Och dom går det fort att handla för jag vet vad jag ska ha.

Fast jag kan ju tycka att detta med julklappar är lite fånigt.

Idag räcker det ju inte med ett par stickade strumpor 

näää idag ska det kosta flera tusen kr.

Tänk så många föräldrar som tar lån till julklappar

och får drass med det tills nästa jul kommer.

Jaja nog om detta.


Bakade en omgång stompa till idag efter att vi vart ut.

Så nu får det räcka för denna gång.


Imorgon kl 12:00 ska Håkan på fotvård.

Så blir han fin om fötterna till jul.


Ikväll går vi väl på bröllop när Pär-Ola och Louise gifter sig.

Ja jag undrar verkligen om detta ska hålla.

Men den som lever får se.


Önskar er alla en fortsatt fin kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards