~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Cina - 28 december 2011 17:18

Ja idag kom en kille med nya tvättmaskinen o tumlaren.

KLICKBILDER

Den kom vid 10-tiden.

Kl halv 7 var jag uppe och städade undan lite där inne.

Han sa ju att han skulle komma någon gång under dagen 

och när det är vet man ju inte riktigt.

Allt är digitalt på dessa nu så det tar väl någon tvättning

innan man lärt sig den.

Men jag har provat båda och det funkar bra.

En sak som ska ändras imorgon det är att

dörren på tumlarn går åt fel håll.

Så det kommer min kvartersvärd hit och gör imorgon.


******************************************


Som jag skrev i gårdagens inlägg så är jag jätte förkyld igen.

Ruth funderade på allergi mot hyasinterna men jag har

inga kvar som blommar.

Utan detta är en helt vanlig förkylning med näsdropp.

Nyser en massa och känner mig som en geléklump

i kroppen.

Håkan började oxå idag så honom har jag väl smittat nu.

Men detta skit verkar ju aldrig ta slut det bara vandrar runt runt.

Fast det är bara att se tiden an inget man kan göra något åt.

Kan ju ha med detta konstiga väder vi har oxå.


**********************************************


Visar er denna bild på Frans.

Gillar denna bild så mycket.  



Nu önskar jag er alla en fortsatt fin onsdagskväll     

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards