~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Cina - 24 december 2011 08:08






NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN RIKTIG GOD JUL.


 



**************************************************


*

Iår har jag valt att inte lägga ut alla julkort jag fått.

Det blir så tungt att ladda upp sidan för många.

MEN JAG TACKAR ALLA FÖR FINA JULKORT.


**************************************************



Vi skall fira Julen hos Patrik och Sari vi blir några stycken

tror att vi blir 13 vuxna och 3 barn.

Skall bli trevligt tycker vi.

Vi skall hämta två på stationen kl 17:06 som

kommer från Stockholm


Imorgon skall vi fira jul med Johan o hans familj.

Då blir vi 9 vuxna och 3 barn.

Så imorgon skall jag koka "tomtegröt" och ta med mig.

Vi har lite "knytis".

Skall oxå bli trevligt.


Min ögoninflammation börjar komma tillbaks så

jag hoppas att inte förkylningen oxå kommer åter.


Måste få visa mina nya inköpta tomtar som en "gubbe" har gjort

KLICKBILDER

Är dom inte söta så säg.  


**************************************************





Igår fick jag min fina MÖSSA

Denna skulle alla ha tycker jag.

Jag stödjer UNG CANCER

Finns att betställa HÄR 




Nu får ni alla ha en fin dag/kväll så höres vi imorgon  

  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards