~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Cina - 29 december 2011 16:50

Idag var jag tvungen att ut o till apoteket.

Håkan var till vårat här nere igår men de 

hade ju inte det jag skulle ha.

Så åkte vi till Erikslund idag men inte där heller hade de

det jag skulle ha.

Så då vart det att gå in på ICA MAXIS lilla apotek o där hade dom 

det jag skulle ha.

KLICKBILDER

Detta ska ju vara något dunder när man är förkyld.

Min brors pojke Fredrik hade vart förkyld torsdagen före julafton

och han hade köpt detta och på julafton fanns inget spår av 

hans förkylning så nu var jag tvungen att prova detta.

Hon sa på apoteket 3 tabl om dagen o 2 dagar sedan skulle man

vara känna sig frisk....återstår att se.

Men är värt att prova iallafall.

För så här vill jag inte vara längre.


Och när jag ändå var ute så var jag in på Clas Olssons

för att köpa dessa Tassimo glas/mugg.

Så nu har jag invigt dom.

Goda att dricka ur. 


Fick idag brosans och Patriks mössor som

jag beställt till dom.


 

Så har har åter stöttat UNG CANCER.








Slutar med att visa upp ett kort till på Lilla Frans.




Börjar bli lite trött nu för jag har vart vaken o uppe sedan kl 04:00

hade svårt att andas och täppt så jag kunde inte sova.

Men hoppas att det blir en bättre  natt i natt.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards