~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Fyndat idag........

Av Cina - 9 mars 2012 16:22

På förmiddagen var vi ut till ICA MAXI för att handla lite små saker.

Och då hittade jag dessa PAX stövlar som jag tyckte skulle

bli väldigt bra till Lilla Frans tills nästa år.

KLICKBILDER

Och alla vet väl att PAX är ett dyrt märke

men väldigt bra.

Dessa hade kostat 349:- och NU ENDAST 50:-

Det kallar jag för ett fynd. 

Tyckte att de var riktigt fina.

För stora nu men han växer väl i dom.


Var sedan ut till Patrik och hämtade lite saker som jag

hade beställt hos honom.

Så nu har jag allt hemma.

Och jag har läget under kontroll.


Måste visa detta foto som jag nyss tog 

på 2 av mina 3 katter.

Rasen på katterna är Helig Birma.

Snacka om att vara slappa o slöa.

Det är Elvis och Cromiz som ligger som två tutterduvor

uppe på kanten på soffan.

Elvis bakben hänger ner över soffryggen.

Dom är bra tokiga dessa små liv.

Gizmo han ligger i min säng under täcket.


En grå och trist dag idag.

Regnet hänger i luften och den

snö som kom igår är ett minne blott.

Såååå skönt att det inte blev liggandes kvar. 


Önskar er en fortsatt fin fredags em/kväll  

 
 
lillis

lillis

9 mars 2012 17:03

Så fina stövlar du köpt till lilla Frans och vilket fynd.
Katter kan ju vara hur slappa som helst och ha konstiga ställningar
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

9 mars 2012 17:06

Vilket fynd, ja då e de dumt att inte köpa dom.
Vilka fina små ulltottar de ligger och vilar,
ser så mjuka å go ut.
Ha en fin fin kväll/krramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Bettan

Bettan

9 mars 2012 19:41

Ja PAX är sannerligen dyra men så bra kvalitet! Men du har ju gjort ett riktigt bra fynd där =) Grattis till ett bra val =).
Men vilka sötnosar ;)... Å jag är ingen katt människa, men älskar djur av alla de slag i alla fall.
Önskar dig en härlig fredag!
Kramis Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

9 mars 2012 20:33

Det kan kalla fynd:50:- istället för 349:-.Då är det roligt att handla!
Fick sms idag att min cykel var klar 1200:-!!!Ojojoj om jag fick veta vem som stal hjulet...
En helgrå dag men det har inte varit kallt iaf.
Ha nu en bra helg/kram

 
Ruth

Ruth

9 mars 2012 22:24

Ett bra köp till Frans inför nästa höst, Pax är ett mycket bra märke, slitstarka och varma för små fötter, detta märket fanns redan när mina barn var små, ett märke som står sig.
Så guligt foto på katterna, dom kan verkligen slappa och njuta.
Ha det gott vännen.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

10 mars 2012 11:37

ja, där gjorde du ett riktigt fynd och superfina är de också, vad söta dina katter är :)
Sv: jo, nu ligger jag bra till i blodsockret igen, det är jobbigt när det blir sådär, det händer som tur är inte särskilt ofta
kramar och en fin lördag till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards