~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Hur fan kan man.....

Av Cina - 14 mars 2012 18:03

sälja knark på en parkbänk mitt utanför ett fönster.

Idag har vi sett en försäljning mitt utanför oss.

Vi såg pengarna och den lilla påsen.

FAN att jag inte filmade detta.

Och det konstigaste är ju att de inget hittar när dom gör

husransakan men dom är väl smarta kan jag tro.

FYFAN för dessa människor.


Igår köpte jag skor till Sanna

KLICKBILDER

Visst tusan är dom tuffa.


Idag vart det ingen fönstertvätt utan det

vart rabatten utanför som fick sig en duvning.

Och nu har jag så jäkla ont i mina armar.

Men det går över.


Imorgon skall jag till medarbetarcenter med mina papper.


Som ni ser har våran KÄRA RUTH framme igen.

TUSEN TUSEN TACK!!!!!


Önskar er en fortsatt fin onsdagskväll   

 
 
lillis

lillis

14 mars 2012 18:46

Vilken fin headre med lilla Sanna, tuffa skor du köpt åt Sanna.
Hur kan man stå utanför ett fönster och sälja detta skit
Ha en bra kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

14 mars 2012 20:32

Synd att du inte filmade knarkhandeln som du bevitnade, hade varit värdefullt för polisen.
Så fina och tuffa skor du har köpt till Sanna.
Jag har varken putsat fönster eller grejat ute, 1-0 till dig :D
Kramen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

14 mars 2012 21:18

Ju fräckare folk är dessto mindre risk att de åker dit.Ha kameran till hands nästa gång,för det kommer säkert att ske igen.Jä-a skit det där med knark!
Vilka häftiga skor...jättesnygga till jeans.
Härlig vårbild som header.
Förstår om det börjar klia i fingrarna nu när våren börjar komma...men ta det lite lungt iaf/kram

 
ansepanse

ansepanse

14 mars 2012 21:40

usch för knark, vad synd att du inte filmade och kunde tipsa polisen om det sedan, jättefina skor till Sanna
jag var också ute och röjde lite i trädgården idag
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

karin Magnusson

14 mars 2012 23:10

Försök o sätt de jävlarna, nu ska jag gå o knoppa. Kramen

 
Bettan

Bettan

14 mars 2012 23:44

ja det var synd att du inte fick demma på film. Men det kommer säkert fler möjligheter. Bara du inte ger dig till känna, så du får lida för det sedan.

Riktigt tuffa skor! Bara älskar dem =)
Hoppas att du ska få en god natts sömn vännen. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

15 mars 2012 10:09

I dag håller jag mig inne för det är kallt och hunden fryser för han är helt nerklippt. Vill ha riktigt soligt och varmt.
Måste fråga går du utan strumpor, fryser du inte då? Jag har massor på fötter och ben annars stelnar påkarna.
Hur kan man sälja knark till andra många använder det inte ens själv men säljer och förstör andras liv. Hoppas dom åker fast.
Mina tiparol klassas som knark men mot värk är dom bra men vore jag langare skulle jag få betalt för dom. Många läkare skriver ut alldeles för lätt och tabletterna säljs vidare.
Fina bilder på söta Sanna och tuffa Frans i keps.
Hoppas värken i dina armar känns bättre i dag du får ta det lite lugnt men jag vet man vill så mycket.
Jag tar en vilodag i dag med lite blompyssel inne men först en kopp kaffe.
Ha det riktigt bra vännen.
Kramizz

 
Malin

Malin

15 mars 2012 16:27

Men fy vad mkt skit där på er gård :/ inte lätt att vara snabbtänkt varje gång, nästa gång kanske du tänker på att filma!
Skorna är supersnygga,du såg inte om dom fanns i 43or? :D
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

15 mars 2012 16:39

Så hemskt att få se detta på så nära håll.Synd,som sagt att du inte kunde filma dom.
Så söta skor du köpt till Sanna då.
Och så fin header du fått också.
Kram på dig min vän och ha det bra.

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

15 mars 2012 17:39

Ja de får jag säga stt du fått det fint, jätte fint kort på tösabiten.
Tuffing blir hon också i snygga sommarskor.
Det är lite ruggit att ha sådan handel nära in på knutarna uha.
Fin helg önskar jag er/kramen

http://torparmor.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards