~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Torg-Gumma

Av Cina - 13 november 2012 16:51

Ja idag har jag känt mig som en TORG-GUMMA

Men det bjuder jag på.

Fick ett par torgvantar av min älskade vän Ruth

för en del år sedan.

Och idag åkte dom fram.

KLICKBILDER

   

Det vart så varmt och skönt men frös om fingertopparna.

Men detta gör ju att händerna får värme o det är ju

det som är bra.

Känner mig inte så stel i händer o fingrar.

Tur är väl att ingen mer än Håkan ser mig.

För folk skulle ju tro att jag har en skruv lös.

Men det kanske jag har oxå vem vet.


-5 grader imorse o så kom solen o vipps

så var den bort och det vart tjock dimma ute

sedan var det grått o trist hela dagen.

Trött man är på detta väder nu.

Fast ingen man kan göra något åt.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin tisdagskväll  

 
 
Corina

Corina

13 november 2012 17:44

Väldigt härligt med dessa torgvantar ! Använder såna rätt ofta själv på kvällarna när man blir lite frusen. Och ja vad det anbelangar de där lösa skruvarna så isåfall har då jag mer än en som sitter löst ;)Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Gittan

Gittan

13 november 2012 19:10

Vad sköna dom ser ut..
Skulle vilja ha sådana som oxå är torgvantar fast finger utan topparna på.. får leta efter sådana.
Skönt det börjar gå tillbaka med dina händer..

Ha en fin fortsatt Tisdagskväll.

Kramizzzz

http://gittansnyaliv.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

13 november 2012 19:35

härliga sköna vantar till dina värkande händer, vad skönt och gott
vi hade lite frost på backen bara men inte några minusgrader på termometern
kramar och en fin kväll till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

13 november 2012 20:50

Jag tycker torgvantarna ser väldigt sköna ut!Snygga oxå för den delen.Dom kan du visa dej ute med likväl som vanliga vantar, men mer praktiska när man handlar.
Var uppe med tuppen imorse...645 var jag hemma hos Putte.Han skulle lämna bilen på verkstad i Kolbäck.Så skjutsade han hem mej o tog min bil till jobbet.Då sken solen sen kom molnen o.sen på em då var det sol igen;)Knepigt väder...jaja men varje dag är en dag närmare våren!!!
Ha så bra/kram

 
Ruth

Ruth

13 november 2012 23:06

Men kära dig, har du kvar dessa, när dina händer är så svällda måste dessa vara väldigt trånga. Det är så skönt med sådana vantar eller också handledvärmare inomhus om man fryser, själv så använder jag handledsvärmare vid datorn blir alltid så frusen på den handen jag använder på musen. Härligt om händerna är på bättringsvägen. Inte behöver du skämmas för att du paltar på dig inomhus, nöden har ingen lag, finns inget värre en att frysa.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

14 november 2012 06:28

Skönt för dina onda händer med dessa vantar och vad du har på dig inne har ingen annan med och göra.
Hoppas att du är bättre i dina händer i dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

14 november 2012 12:06

Det är väl inget att bry sig om? Vad andra skulle tycka alltså. Jag går också med torgvantar inne. Vad annat kan man göra när det gör så ont? Man behöver ju värme då.
Hoppas du har en fin onsdag! Kram! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

14 november 2012 14:09

Tycker absolut att du gör rätt i att pälsa på dig då du har sådan värk som du har nu. Å inte ska du bry dig om vad andra tycker eller tänker. I ärlighetens namn tror jag inte ens de har tid att reflektera på vad vi andra har på oss. Då får man nog vara enormt utmanande klädd för att de ska se oss. Det är bara vi själva som känner så.
Miljoner av varma kramar & hoppas att du känner dig bättre <3

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

15 november 2012 15:36

Dom ser jätte sköna nu, och bra du har dom på dig så du får värme på händerna! Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards