~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Cina - 1 december 2012 15:01

Ja idag har jag bakat stompa det hör liksom julen till här.

Vart inte så många men jag ska göra en sats till för jag

antar att det finns någon mer än jag som vill ha.

KLICKBILD

 

Dessa gräddar man i stekpannan uppe på spisen.

Tog 2 timmar sammanlagt utbakning o gräddning.

Så nu får det vara bra för idag.

Imorgon blir det tekakor som ska bakas och

på måndag skall jag göra en sorts kakor som jag hittade

recept på i någon tidning.

Så här går dagarna i bakningens tecken.

Har heller inte satt upp vare sig stjärnor eller ljusstakar.

Men det hinner jag väl med, skall även byta gardiner i köket.

Snö och -7 grader hos mig just nu.

Tror oxå att det kommer ner små små vita flingor.

Ja nu börjas det med det hemska snön o det kalla vädret 

och kroppen börjar storm värka men det är bara att

hänga med ändå, är ju inget man kan göra något åt.

Gårdagen gick bra när vi var barnvakt till Sanna o Frasse.

Inga som helst problem.

Ikväll så blir det att kolla på "Så mycket bättre" igen.

Ha tålamod min tatuering kommer ni att få se.

Önskar er alla en fin lördags eftermiddag/kväll  

   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards