~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Cina - 8 december 2012 16:34

Ojoj  OnePiece i all är men en stickad vem vill ha det.

KLICKBILD

 

Är det någon som skulle sätta denna på sig???

Knappast troligt och inte jag o inte min gubbe heller.

Nog för jag har en vanlig OnePiece hemma och går i.

Fast detta tar rekord och sååååå vidrigt ful är den oxå

iallafall i mitt tycke.

Det enda jag kan tycka var fin är väl mönstret.


Idag har vi haft sol men jag har inte vart utanför dörren.

Är så himla frusen o känner mig inte helt OK.

-12 grader just nu här hos mig.

Så inatt blir det kallt.


Imorgon skall jag frosta av min stora frys hade jag tänkt.

Mitt kylskåp o lilla frysen (sitter ihop) är inte

ok så på måndag får jag ringa till våran kvartersvärd

och säga till att han får komma o titta.

Lilla frysen full med is på 14 dagar de kan ju inte vara riktigt.

Får knappt ut lådorna.

Jaja det återstår att se vad han säger.

Har inga förhoppningar att få något nytt iallafall.

Dom byter väl bara dörrarna som dom gjort ett antal gånger nu.

Ikväll ser vi på Så mycket bättre ska bli spännande o höra

hur de tolkar Darins låtar

Önskar er alla en fortsatt fin lördag   




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards