~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Cina - 5 december 2012 14:49

Ja nu har jag fått bild från min tatuerare så nu kan ni se

den bättre, Håkan är ju ingen vidare fotograf.

Här kommer den

KLICKBILD

 

Som jag skrev igår så är den inte klar på långa vägar.

Och kattassarna har Rita INTE gjort.

Hon har gjort gudinnan, rosen och duvan.

Nu skall det fyllas på med diverse saker ut över armen 

och fram på bröstet kommer att bli såååå snyggt när

det blir klart.

Och som jag tidigare har sagt så ÄLSKAR JAG TATUERINGAR

och jag bär mina med stolthet ska ni veta.

Var någon som frågade vad jag ska ha på mig för att de ska synas.

De behöver inte synas utan bara vetskapen om att de finns där

räcker för mig.

Men visst syns dom när jag klär av mig i sommar helt klart.

När man har ett linne eller tunika så kommer ju en del att synas.

Och då blir folk kanske nyfikna, för det blir jag när jag bara

ser en del av tatueringar på andra.

Då funderar jag undrar vad personen har o hur mycket den har.

Ja jag är ju inte som alla andra i mitt tänk men jag är jag ändå.

Nu till något helt annat.


Snöstormen är här o har så vart hela dagen.

Vem fasiken vill gå ut i detta väder.....INTE JAG.

Folk tycker att man klagar på vintern men jag måste ju säga

att detta är ju inte skönt, tror jag ingen tycker.

Och som jag skrev igår har man en kropp som skriker av smärta

så är detta inte kul.

Men alla är vi olika och tycker olika o det är helt rätt.

Fast jag OGILLAR verkligen vintern och MÅNGA ÄLSKAR den.

Hoppas vi inte snöar inne inatt.


Ikväll blir det att kolla till bönderna o se hur dom har det.


Önskar er alla en fortsatt fin eftermiddag/kväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards