~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Cina - 6 december 2012 14:31

Ja ni nu har vi fått massor av den vita varan som heter SNÖ

KLICKBILDER

   

     


Så här ser det ut hos mig idag.

Inte alls roligt men bara att gilla läget.

Vi tog en tur till Köping på tidig förmiddag.

Var till min älskade bror med tekakor o stompa som

jag hade bakat till han.

Gick bra att åka på vägen lite drivor o så o skit halt.

Men vi kom hem välbehållna.


Nu känner jag mig lite yrskallig och jag har snor i näsan men

när jag snyter mig så kommer det inget, utan jag börjar

bara blöda näsblod.

Tror att jag skall luta i kull mig på soffan en stund o se om det går över.

Ja är ju den som inte brukar lägga mig på dagen men nu kanske

jag är tvungen till det.

Kan väl ligga i 5 minuter iallafall ;)


Önskar er alla en fortsatt fin torsdags eftermiddag/kväll   


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards