~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Cina - 11 december 2012 16:01

Ja igår var jag ju irriterad över att behöva sitta en hel dag

och vänta på H*N men vid kvart i fem kom då H*N.

Jag skrev ju i söndags att jag trodde jag hade något fel på

min kyl/frys och det var ju som jag befarade.

Något var fel så det var inget snack om saken jag får en

sprillans ny stapel av kyl/frys.

Och det blir större än det jag har nu och det är ju toppen.

Hoppas nu att det kommer till jul.

Bullpåsarna är fulla av is o det är inge trevligt

och mjölken är ljummen o skruvar vi upp blir den till is.

Ska bli spännande o se om jag får ett i rostfritt stål

man kan ju hoppas på de.

Har ju igentligen ingen betydelse bara det funkar som det ska.


Väder omsalg är på gång det har blivit varmare -2,3 grader bara nu.

Så det kommer nog mer snö kan jag tro.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdags em/kväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards