~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

Inte idag heller.......

Av Cina - 14 februari 2013 17:48

 

Börjar med en vacker bild på en vacker varg, ja jag gillar vargar.

Tycker dom är så vackra.


Idag har jag bakat Lemon Curd grottor.

Fick ha ugnen på 225 i stället för 200

men det gick bra o dom var jättegod.

Alltså ingen som vart här än för att kolla ugnen.


Annars har det inte hänt så mycket här hos mig idag.

Jo jag har gjort en ny pärm till mina alla recept som låg o drällde överallt.

Så nu har jag alla på samma plats och det är ju en fördel.


Töväder idag, det droppar från taken, fåglarna kvittrar igen.

Men oj så mycket snö som ska smälta längre fram.


Ikväll har vi ätit stekt potatis, hemmagjorda snitzlar och beasås.

Smakade helt ok, fast jag inte gillar stekt potatis så där värst mycket.


Hoppas ni har haft en fin   ALLA HJÄRTANS DAG  


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  

 
 
Ingen bild

Karin

14 februari 2013 18:12

Ska oxå försöka få lite ordning på recept.Det underlättar när man ska ha tag på ett:)
Ha en bra TVkväll/kram

 
lillis

lillis

14 februari 2013 18:37

Mycket vacker bild på vargen
Vad svagt att dom inte har hört av sig om spisen. Skulle oxå behöva få lite ordning på mina recept
Ha en bra och skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

14 februari 2013 22:52

Ser att inte ni har firat denna dagen heller, man kan ju inte fira allt som går att fira.
Du hade ju kunnat fira att du lyckades med baket i dag, det blev ju en god kaka och en skvätt kaffe för er. Duktig har du varit som har satt in dina recept i en pärm, sådant som jag var så noga med förr, nu samlas dem i plastfickor utan pärm.
Min arm och skulderblad dunkar, käkade Ibumetin ett par gånger i natt så det gick rätt bra tills pillret började gå ur kroppen. Nu skall jag lägga mig hoppas det går bra i natt också.

En varma hjärtekram till dig.

http://bernamis.bloggplatsen.se/

 
Michelin-Berith

Michelin-Berith

15 februari 2013 00:45

Lemon Curd grottor låter väldigt gott..
Förmodligen en massa socker i som jag inte får äta...

Hoppas du har haft en fin Alla Hjärtans Dag..
KRAM

http://michelin53.blogspot.se

 
ansepanse

ansepanse

15 februari 2013 11:30

jag tycker också om vargar, det är alldeles för mtcket diskussion om vargens varande eller inte varande här i Sverige, självklart ska vargen få finnas även i vårt land
hoppas att du också hade en fin alla hjärtans dag
bamsekramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

15 februari 2013 15:07

Super fin bild på en mkt fin varg ! :)
Hoppas du/ni hade en fin alla hjärtans dag !
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards