~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Mår illa.....

Av Cina - 17 februari 2013 16:44

 

En otroligt vacker bild i mina ögon.


Inatt vaknade jag av att jag mådde såååå illa.

Så jag var tvungen att gå upp och spy.

Och det är ju det vidrigaste man kan göra.

Sedan efter det så har jag haft halsbränna hela dagen

och bara går och rapar.

Tog vitpepparkorn så hoppas att det hjälpte.

Var sedan tvungen åka ut till apoteket och köpa

tabletter mot halsbränna kändes som halsen

skulle brännas upp.

Skall ju fasta i 12 timmar nu för att kunna ta

prover i morgonbitti kl: 8:30 och det ska väl

inte bli så stora problem då jag inte vill ha någon mat.

Kan ju bli svårt att inte få dricka när man mår illa.

Men men det fixar sig väl.


Satt och kollade lite runt på nätet på fm

och jag hittade dessa tuffa skor.

KLICKBILDER

 

Tycker dom är skit tuffa men herregud hur

tusan skulle man ta sig fram på dessa då.

Ja nu skall jag ju inte köpa dom men funderar ju

hur dom kan gå på styltor.

Fast vissa kan ju inte alls gå i dom, men vissa

tror att de kan det.

Dom går som om dom gjort ner sig   


Vecka 9 är det sportlov här hos oss

och då ska Sanna komma en dag så vi kan pyssla

lite hon o jag.

Och vi ska göra ljusstakar av CD-skivor o glaskulor

 

Tycker att de  vart ett fin sken.

Så nu skall jag försöka hitta glaskulor men det finns

nog på leksaksaffärerna får vi hoppas.

Får kolla imorgon när jag ändå skall ut.


Ingen ide att skriva något om Mello för alla

tycker vi nog snarlika.

Jag gillade Ugglas låt men den kommer inte gå långt.

Nääää detta med mello är ju ett STORT SKÄMT.


Näää hörni nu önskar jag er alla en fortsatt fin söndagkväll  

 
 
Ruth

Ruth

17 februari 2013 23:59

Tack för pratstunden i dag och tack för ditt råd, anammar det.
Halsbränna är vardagsmat för mig när jag slarvar med maten och inte är strikt LCHF, denna åkomman slipper jag då, inte en dag utan ”Rennie”. Hoppas det är något tillfälligt för dig så du slipper drass med detta, säkert något du har ätit som har varit olämpligt.
Hoppas det går bra på provtagningen i morgon, det är alltid pirrigt innan man får svaret.
Det är länge sedan man gick i högklackat, är nog snart 10 år sedan, det är inga bekväma skor. Åter en rolig pysselidé som du och Sanna kan göra tillsammans. Hur går det med hennes misstänkta allergi hon hade ?

Kram min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se/

 
lillis

lillis

18 februari 2013 06:30

En mycket vacker bild även i dag.
Hoppas att det går bra när du ska ta prover.
Snygga skor,men jag skulle bryta benen av mig ifall jag skulle gå i dom.Mycket kul Sanna och du kan göra
Ha det gott, vi hörs
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

18 februari 2013 11:12

usch, stackars dig, hoppas att det går bra med provtagningen, och sådana där glaskulor hittar du i leksaksaffärer, det vet jag, jättefina lyktor blir det, det ser jag på bilden och olika sken kan man ju få om man tar olika färg på glaskulorna också :)
vad härligt att du och Sanna ska pyssla tillsammans
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

18 februari 2013 16:11

Usch jobbigt att spy , håller med finns inge värre!
Snygga skor, men för höga för mina fötter;)
Va mysigt att Sanna ska komma o ha en pyssel dag, var en fin ide det där med ljuslyktan och era kommer säkert bli toppen!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Monika

Monika

19 februari 2013 15:48

Ja det va en gullig bild, som alltid :)
Ha en bra dag

http://monckan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards