~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 3 september 2009

KBT idag..........

Av Cina - 3 september 2009 17:06

Idag var det dags att börja med KBT igen efter semesterupphåll. Det var skönt att få ut allt skit man bär på. Men sååå slut i hjärnan när det var klart. Fast nu känns det ganska så behagligt iallafall.

Idag har det vart ett konstigt väder ute regn, moln och lite sol omvartannat och just nu regnar det. Visst e det hösten som står o bankar på dörren nu....fy tusan VART TOG SOMMAREN VÄGEN!!!!?????? Tycker att denna sommar har vart minst sagt bedrövlig på alla sätt o vis. Allt har hänt på bara några månader det är glädje som krossas och det är sorg som ska bearbetas och gud vet allt. Usch näää nu vill jag ha lite positivitet i mitt liv. Ska försöka ladda positiva tankar innan jag somnar ikväll. Så jag känner mig glad imorgon när jag vaknar.


Idag fick Västerås sitt första dödsfall i  svininfluensan. Börjar känna oro för detta hemska viruset. Men man ska inte oroa sig i onödan det vet jag.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin kväll.

 
 
Monica

Monica

3 september 2009 17:17

Regnar här nu, och det är verkligen höstlikt ute.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

3 september 2009 17:51

Så skönt att du har varit hos Gunilla och fått ventilera allt,hoppas att allt löser sig till det bästa.
Bamsekram

http://danslillis

 
caritha

caritha

3 september 2009 19:18

Vill bara skänka dig lite varma hälsningar och hoppas du känner dig bättre snart,kram/caritha

http://caritha

 
Corina

Corina

3 september 2009 21:35

Svininfluensan.....det eviga just nu i all media.Jag vägrar oroa mig i förtid för detta.Det inträffar dödsfall, det gör det sånahär gånger och i de allra flesta fall handlar det om mycket känsliga personer, de med minskad motståndskraft.Man får se vad det lider trotts allt. Här har solen lyst upp dagen, en fin höstdag. Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
Calma

Calma

3 september 2009 22:46

hej vännen min,
här rattlar jag ngr rader i din blogg,
ja FB har tagirt över en hel del,men jag ska komma igång i blogen igen,
ja vi vet båda två att d varit tufft på olika håll o det tar sin tid att komma igen,
men man får tänka positivt o försöka se framåt,helt klart,en dag i taget,
Sassa har sitt ljus tänt,nästan varje dag,eller d e så fakt,o jag pratar m henne,vet att hon saknar oss oxå,o vi möts ju igen,bara åtskillda ett tag,
tack för att du finns vännen,du är en ängel,
kram o så hörs vi,
vännen Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

4 september 2009 00:05

Skönt att KBT finns när det gör sådan nytta och ger dig lisa för själen vid behov. Det har varit mycket i sommar, nu skall det väl vara lugnt för dig bra länge. Alla motgångar och svårigheter har du klarat av, nu är det bara att gå vidare. Du är starkare en vad du tror. Tror på dig vännen, du har en styrka som tas fram när du minst anar.
Kramar varma !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
agge

agge

4 september 2009 09:58

Nu är hösten i antågande och regnet det bara öste ner igårkväll....Det regnar idag också men inte lika intensivt.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Marketta

Marketta

5 september 2009 20:11

Tydligen har dom missat och skriva att mannen i fråga var cancersjuk utan botemedel som hade dött ganska snart alla fall. Men nu vart det några dagar tidigare pga svininfluensan. Men det säljer väl bättre och skriva att det var pga svininfluensan. Så man skall visst ta allt med en nypa salt vad det gäller svininfluensan.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards