~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 3 juli 2010

Mysig dag.....

Av Cina - 3 juli 2010 22:06

  

Idag har vi haft en otroligt mysig men varm dag med Sanna.

Vi hämtade henne vid 14 och sedan kom hon hem vid 18.

Åkte till Köping för att hälsa på min vän Karin som flyttat in i en ny lägenhet.

Men först körde vi förbi Christer min bror men där var ingen hemma.

Och Sanna vart lite besviken hon ropade på "kister" så det eka mellan gårdarna.

Då tog vi och åkte till Karin som skulle vara hemma vid 15 tiden.

Och väl dår så var Sanna ivrig att vi INTE skulle få kaffe.

Hon tjatde om kaffe i 15 min.

Sedan fick hon dricka 2 koppar så var det bra.

Hon var så snäll o duktig.

Så vi var välkommna tillbaks till Karin.

Ja så var hon ju tvungen att få åka o hälsa på "kister"

så vi åkte förbi för att kolla om han hade kommit hem.

Men han hade ju inte det så hon vart åter lite besviken.

Christer kom ju sedan o herre gud vad glad hon vart.

Hon skrek så det eka mellan husen.

Hon satte sig på gräsmatten o käkade smultron medan hon väntade på han.

Och när hon sitter där så säger hon .......

JÄVLAR VA GOTT SMAKAR SOM JORDGUBBAR.

Så kom hon nog på sig själv att hon sa ett fult ord för hon höll handen

för munnen o tittade på mig.

Men jag låssas som ingenting o så vart det inte mer.

Vi körde sedan hem henne till Patrik o Sari men hon ville inte dit först.

Försökte att lirka lite så då gick det bra.

Hon ville ha kött o frittar o det fick hon och vi oxå.

TACK FÖR MATEN!


Ja detta var våran dag.

Het som F*N men den var mysig.




 
 
Ingen bild

Karin

3 juli 2010 22:27

Snacka om att vara ett charmtroll.Så försigkommen fast hon är så liten.Ni är mer än gärna välkomna tillbaka,då ska ni få bullar till kaffet oxå.Ha en bra dag i morgon./kram Karin

 
Ingen bild

Karin

3 juli 2010 22:30

Vilket litet charmtroll!!!Så försigkommen fast så liten.Ni är mer än gärna välkomna tillbaka,då ska ni få bullar till kaffet också.Ha det fortsatt bra/kram Karin

 
lillis

lillis

4 juli 2010 06:55

Mysig och fin dag ni haft med den lilla sötnosen,
vackert kort där hon sitter och äter smultron
Önskar dig en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

4 juli 2010 09:20

Vilken fin bild på en fin tjej! .. Låter som ni hade en bra dag ^^ Kramar

http://mallan88.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

4 juli 2010 14:49

Tack min vän för grattiset !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

4 juli 2010 15:53

Hi hi! Den lilla damen vet vad hon vill och söt som socker är hon också med glimten i ögat :D
Smultronkommentaren är för härlig.
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

4 juli 2010 21:29

En söt liten tjej är det verkligen och kommentaren om smultronen gjorde du rätt i att inte låtsas om. Jag minns en gång för många år sen när jag hade med mej en liten tjej på 3-4 år och det kom ett långt tåg och hennes kommentar när jag sa*titta där kommer det ett långt tåg* tjejen kommenterade med att säja *ja, det är jävligt långt*, jag sa heller inget om det till henne ,men blev lite full i skratt.

Ha det gott!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Britt-Marie

3 augusti 2010 18:59

hej. nu var det ett tag sen jag läste din blogg, förr kollade jag in varenda dag. har din son Patrik och Sari ej kvar beatrice, sofie mins ej vad hon hette?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards