~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Cina - 6 november 2011 15:01

utanför mitt köksfönster idag.

 

KLICKBILD

Någon har tydligen vart förbannad inatt.

Har ju grannar mitt emot som inte är så roliga.

Ja är inte alls säker på dessa personer.

 Tycker att man kan gå ut och städa upp lite.


Imorgon skall jag till frissan kl 10:00 hoppas det blir bra.

Skall göra gråa slingor i luggen.

Klippning vet jag inte om jag behövs göras utan att jag väntar 

till lite närmare jul.

På tisdag är det ett besök till diabetessköterskan.

Sedan ska det var fritt resten av veckan tror jag.

Var ju till min dr den 3/11 och hon sjukskrev mig till sista januari.

Så skall hon skriva ett läkar utlåtande på det medicinska till mig.

Sedan så får vi se vad som händer.

Skall söka stadigvarande sjukersättning men om jag sedan får det

det återstår ju att se.

Men söka kan man ju göra så se vart det leder.


Vet ni.......... idag skall vi äta lutfisk.....

Vet att det inte är så många som äter det.

Men vi tycker att det är jätte gott.

Vi startar lite i förväg med julen.

Gör inget tycker jag.


Grått o trist är det iallfall.

Solen tittade fram men den försvann lika fort

som den kom.

Detta mörker gör mig inte glad.

Usch för denna hemska NOVEMBER.


Tack för pratstunden Ruth lika trevligt varje gång.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin söndag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards