~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Cina - 20 november 2011 17:12

Tråkig söndag idag usch grått regnigt och mörkt!

Inget väder man blir pigg av precis.

Inget att skriva om idag heller känns det som.

Kan tala om att jag har massor att berätta men 

ni får vänta jag kan inte skriva om det just nu.

Det bubblar lite i mig men jag får lov att ge mig till tåls.


Imorgon fyller Sanna 5 år.

Vi var förbi och gratta henne igår då dom hade kalas.

Och även i dag och imorgon blir det kalas.

Man brukar väl fira i dagarna tre eller hur.

Av Håkan o  mig har hon ju fått MAJKEN en tidig present.

Nu fick hon en sagobok som jag köpte på

Cinderella när jag kryssade sist.

Så hon var nöjd och glad.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin söndagskväll

och en fin kommande vecka.  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards