~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Cina - 23 november 2011 17:50

Ja idag äntligen fick dom hem Lilla pojken.

Och jag har vart dit en stund.

Lite foton vart det ju då.

Som jag naturligtvis vill dela med mig av.

KLICKBILDER

     

Här har ni den lilla.


En mycket stolt storasyster kom hem från dagis.

     

Ja visst är dom väl för söta där dom sitter i soffan.

En stor kille är det fast han bara är 10 veckor.

Ja jag höll han men näää lite obehag känner jag när dom är så små.

Och mina armar är ju inte längre så starka.

Ja nu får vi hoppas att det går bra.

Och önskar Patrik och Sari LYCKA TILL.

Och självklart säger vi GRATTIS till Sanna som fått en lillebror.


Ha en fortsatt fin kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards