~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Cina - 7 november 2011 15:15

Ja idag kl 10:00 var jag hos min frissa på Erikslunds Köpcentra.

Billigt är det ju inte men vad gör man inte för

att vara snygg i håret åtminstånde.

Jag klippte mig och så la hon in grå slingor i luggen 

lite bak o uppe på huvet.

Vart riktigt snyggt men 858:-.

Men nu skall jag inte klippa mig förrän den 26/1 då blir det lite mer att klippa.

Var in på grossen o handlade lite potatis o mjölk när vi ändå var där ute.

Nu är det bara ett besök till denna veckan och det är

i morgon då ska jag till diabetessköterskan.

Och det tar ju bara 10 min.


Tyckte att det var riktigt gråkallt ute idag.

Men jag fryser ju stadigt numera.

Fryser liksom under skinnet (inne i kroppen) på något konstigt vis.

Kan inte förklara hur det är.

Och lite senare kan det kännas som om det brinner i kroppen

för då hettar det.

Ja man är nog lite konstig.


Och vad det beträffar cykelkärran så ligger den kvar precis

som igår och polisen var där igår kväll.

Grannarna som bor i samma hus hade ringt.

Vi bor ju mittemot.

Dom har 2 varningar o nu vart det den tredje

och då åker man liksom ut.

Hoppas verkligen dessa får flytta för det är inte roligt

att ha dessa på denna gård.

Försäljning av både det ena och det andra.

Stöldgods säljs vid dörren m.m

Ja jag skall erkänna att jag tycker det är olustigt.

Om jag vågat hade jag anmält detta för länge sedan.

Men man vet ju aldrig vad sådana här kan få för sig.

Jaja nog om detta.


Ikväll blir det att kolla på Ensam mamma och se om dom får till det.

Verkar lite trögt tycker jag.

Men man kan aldrig vara säker hahahaaaaaa


Önskar er alla en fortsatt fin måndags em/kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards