~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Cina - 10 november 2011 20:10

Igår så var katterna helt galna under mitt databord.

Kunde inte förstå vad det var.

Trampade på Elvis flera ggr.

Så igår kväll sa jag till Håkan han skulle ta ficklampan o lysa under bordet

i alla skrymsler o vrån.

Men han såg inget för jag tänkte att det var en spindel.

När han sa att han inte såg något så vart jag ju nöjd.

Och allt var frid o fröjd.

Såååå imorse när jag kommer upp och har min kaffekopp 

i handen och ska sätta på datorn.

Vad tror ni ligger på matten vid min stol

jooooo en död MUS.

Och jag trodde det var en leksaksmus först o skulle

ta den o kasta iväg o ser då att det är en riktig.

Jaaaa bara skriker till Håkan att det ligger en död råtta i datarummet.

Han går o kollar o såååå säger han det är ingen råtta det är en mus.

Spelar ju ingen roll vad det är tycker jag just då.

Nu är jag ju inte så rått eller mus rädd.

Men bara vetskapen av att den vart här inne gör mig illa tillmods.

Konstigt att de inte ätit på den.....dom hade bara dödat den.

Och nu kommer altandörren vara stängd på nätterna det kan jag lova.

Vi har ju den öppen för att katterna ska kunna gå ut om de vill.

Men nu är det STOP för det.

Så visst har de haft mus jakt inatt som var.......


*********************************************

Nu har Karin nästan nyss åkt hem.

Jag fick bort hennes extensions men fasiken det  var nästan

tuggummi under bara hoppas att det går bort när

hon tvättat o borstat håret.

Vad bjöd jag då på jo jag bjöd på en jansson o kokta ägghalvor.

Sedan vart det kaffe o kakor skulle göra en äppelkaka

men äpplena var inte så fina som jag hade kvar.

Men det gick bra utan.


Förkyld är ja o nu börjar hostan oxå.

Och det gillar jag då inte alls.


Önskar alla en fortsatt fin torsdagkväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards