~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Cina - 5 november 2011 17:00

Ja nu har även jag rustat för vintern.

Tack snälla RUTH för hjälpen.

Vart så fint tycker jag.

Tycker det är så fint när det är animerat med snö.


******************************

Idag har vi vart med Patrik och Sanna ut till deras nya husvagn och bytt ett lås.

KLICKBILDER

 

Riktigt skönt där ute i Borgåsund (tror det heter så)

Denna vagn skall i vår flyttas ut till Mellansundet där dom har 

den andra står.

Skall alltså bytas ut mot den andra.

Men man måste ha en lastbilskran för att lyfta bort den andra för det finns

ingen dragkrok på den.

Men det fixar sig nog bara det blir vår igen.


Lovade ju även att ni skulle få se mina "tomtevättar"

Dom kommer här.

 

Kostade bara 50:- styck, billigt och bra tycker jag.

Snart så skall mina tomte samling väckas upp.

Annars får dom sova för länge o det gillar jag inte ;)


**********************************


Nu skall ni få se en liten Maja som tycker om pizzasallad.

Ser så full i sjutton ut precis som om "titta vad jag hitta" 


****************************************


I torsdags så hörde jag en intervju med en man vid namn BJÖRN KLINGMALM.

Han finns här i Västerås och har HAFT lekumi.

Och när han fick diagnosen för 18 år sedan

började han skriva dagbok.

Och nu har man gjort en bok på 400 sidor av dagboken.

Finns här att köpa.

Jag har köpt den men ej fått den ännu.

Bara det han berättade i radio så fångade 

han upp min uppmärksamhet så boken var given för mig.


Önskar alla en fin kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards